feliciasmakeup

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Felicia * - 22 maj 2012 22:24

Jag ser ut som en man. Insåg jag nu. Fett coolt ändå
Fräken-Fille.
Mongo-Fille.
Ginger-Fille.
Man kan kalla mig rätt mycket kul saker. Haha. & ja, jag är trött. Och ja, jag ska sova nu. Och ja, det ska bli sol imorgon. Och nej, jag ska inte till arenakampen. Och ja, jag har konstiga ögonbryn. Och nej, jag bryr mig inte. För jag chillar på livet. Som vissa brukar säga. Natti'


 

Av Felicia * - 22 maj 2012 18:53

Morsning-korsning. (jag vet inte vad det är med mig och alla konstiga inledningar).

Idag hade jag som sagt nationella prov i matte. Jag tänker inte säga mer än HELVETE. Förmodligen blir det ett extra år med mattestuderade, fastän jag inte skulle haft det egentligen. Men sådant är livet, just live with it. Typ.
Vi har solat hela dagen, eftersom vi har haft massa raster mellan alla proven. Och jag kan säga att det har varit hur skönt som helst. Och vet ni vad ? Idag träffade jag min helt egna lilla solstråle, nämligen Jennu. Det var så himla mysigt. Min plutt


Jag har varit hemma en stund och sörjt för mitt mattebetyg, jag har också tränat för att få tankarna på annat. Jag sörjer också för mitt än en gång sönderbräna ansikte. Herregud, jag måste börja ta det lugnt med solen. Nu börjar också mina fräknar på benen komma fram. Och jag bryr mig inte. För vad gör det egentligen ? Det kan ju vara charmigt !


     

Av Felicia * - 22 maj 2012 07:02

Hej mina flingor. 

Igår var jag med Amanda under dagen. Vi tränade lite tillsammans och sedan käkade vi mat. Vi fick besäk av min storasyster och hennes lilla barn. Mysigtmysigt. 

På kvällen pluggade jag som fan inför det nationella provet i matte som jag ska ha idag. Klint tänkte hjälpt mig, söt som han är. Men då skulle min mobil fucka ur och ville inte vara med mig längre. Så den fick jag skippa. Jag pluggade nästan hela natten & jag tror att jag kommer att somna på provet sedan. Men men, sånt är livet

Idag är det nästan lika fint väder som det var igår, så idag har jag slängt på mig min.. uhm.. vad heter det ?
Ja, min sån iallafall. Den på bilden. Hur mysig som helst.

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards