feliciasmakeup

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Felicia * - 29 maj 2012 19:35

Jag drömmer mig bort till en värld full av regnbågar. En värld full av FÄRG. Där man kan se blå färg vart man än kollar. Jag gillar blå färg. Och för den delen så gillar jag mitt liv. 


 

Av Felicia * - 29 maj 2012 16:25

Är det någon som vill dela lite glädje med mig

Jag trodde att jag skulle behöva läsa mattematik ett extra år, för att jag förmodligen skulle fått ett "F" i betyg. Matte är alltså inte min starka sida och jag har alltid ogillat det. Idag gjorde jag mitt sista prov, vilket var ett muntligt. Min lärare sa efter det provet till mig att "du kan nu lämna in din mattebok för att du har klarat det." Jag tror inte att någon kan förstå hur jag känner mig.  Jag är himla glad. Helt överlycklig över att nu slippa mattematik. Min hjärna skulle verkligen inte orka mera av det nu alltå. 

Det andra roliga jag har att berätta är att jag idag blev färdig med alla engelskagrejer och de är nu inlämnade. Detta innebär att jag inte har en enda sak kvar att göra i engelska för detta året. 
Den tredje roliga saken som jag kan dela med mig utav är att jag fick ett "B" i betyg i hantverk (stylist-ämnet). Det gjorde mig huuuuuur glad som helst. Jag hade ju självklart velat ha ett A, men alltså B är precis i närheten och nästa år är det bara att kämpa pyttelite hårdare så är jag uppe i ett A


Vi fick sluta tidigare idag så jag har varit hemma en stund och umgåtts med vovvarna. Lilla valpen fick lite mat och nu ligger hon och sover på mina fötter. Det är det bästa med att komma hem på dagarna - att få ta hand om hunden. Jag funderar på att ta ut gitarren till altanen och spela lite. Det kan bli mysigt. Ikväll ska jag träna och äta nyttig och god mat. Jag ska också tvätta sminkpenslarna inför imorgon. Jag är lite nervös.


 

Av Felicia * - 29 maj 2012 09:30

Gött med sovmorgon, för då får man alltid så mycket gjort. Jag har gjort klart 2 av engelskagrejerna och skickat in dom. Jag har tränat och duchat. Käkade en riktig lyxfrukost också. Mysigt värre.

Jag undrar vart du håller hus någonstans, vad du gör på dagarna. Jag undrar vem du umgås med, vem som delar ditt liv tillsammans med dig. Vem som känner dig utifrån och in, som vet allting om dig. Jag undrar vem som kommer hem till dig om kvällarna och kollar på film. Vem som ser dig varje dag, som får dig att orka resa dig ur sängen. Vem som ringer till dig och undrar hur du mår, som bryr sig om dig mer än vad du själv gör. Jag bara undrar. Jag kunde ju varit den. 


 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards