feliciasmakeup

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Felicia * - 12 juni 2012 19:31

Ni vet den dära pirriga känslan som man alltid har innan någonting bra ska hända?

...Den känslan har jag i kroppen just nu. Jag vet precis vad som ska hända och det är jag själv som har varit med och planerat det. Ändå känns det på något sätt som om jag inte vet vad det handlar om. Möjligtvis för att jag inte vet hur mäktigt det kommer att bli. Möjligtvis för att jag vill spara känslan tills det händer. Jag kommer att spricka utav glädje. Tillsammans med fina kompisar kommer jag att dela min glädje till någon. Tillsammans med några utav de som jag gillar mest, ska jag ha så roligt jag bara kan. Än en gång


Hade detta varit för två veckor sedan så hade jag förmodligen skrivit att jag saknar honom. Att det hade varit roligare om han var med. Men nej, verkligen inte. Mitt liv är så bra utan honom. Utan någon som trasslar ihop skosnörerna så att de inte går att knyta upp. Det är så bra att bara vara jag. Helt ensam, helt utan kärlek. Energin jag har i mig, den får jag utav de som verkligen bryr sig om mig. Jag märker dag för dag vem som verkligen gör det, och det är de som jag tänker lägga all min energi på, hela sommaren. Jag älskar mina kompisar, endast för att de har fått mig att resa mig upp efter att ha fallit. 


Ikväll ska jag mysa med mina favoritbyxor, min härligt gula tröja och endast tagga inför morgondagen. Röda läppar, här kommer vi !


 

Av Felicia * - 12 juni 2012 08:17

Jag är ledig, men var ändå uppe klockan 07.00. Jag ska nämligen på ett möte idag med mitt sommarjobb, jag vet inte vad det handlar om men det får vi se när jag är där. Har ett möte på torsdag också och det blir nog kul. Senare idag ska jag nog träffa Amanda, detta med tanke på att hon åker till Tunisien på torsdag. JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK. Det är första gången hon ska flyga med, åh. Min plutt !


Till frukost idag käkade jag musli tillsammans med mjölk, till det drack jag en kopp te. UTAN socker. Det ska jag nog kunna hålla mig på fram tills jag kan dricka min drickyoghurt till mellanmål. Jag är på topp nu, för det värker i hela kroppen. Jag har träningsvärk i hela mig, love it. 



Sallad är ju mumsigt med. Jag ska göra mig en pastasallad när jag kommer hem !

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards