feliciasmakeup

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Felicia * - 16 juni 2012 22:25

Det går nog inte att ha det mysigare än vad jag och Millan har tror jag. Hon gjorde världens godaste mat till mig innan, söt som hon är. Sedan duschade jag och vi lyssnar nu på musik som är hur bra som helst. Varsin te-mugg förgyller vår kväll och det börjar bli mörkt ute. Om några timmar är det ljust igen och vi kommer förmodligen inte ha somnat innan dess. Då har jag varit vaken i 2 nätter i rad och det känns rätt stabilt med tanke på att jag börjar jobba på måndag. Men det ordnar sig. För just nu vill jag bara leva mitt liv. Dag som natt


Låtsas att jag är biff. Schtek

 

Av Felicia * - 16 juni 2012 19:26

Idag har jag och Millan mest chillat på livet. Vi var ute och gick en lång promenix, hon badade och jag solade. Det var hur varmt som helst. Nu ska vi käka och grejer. Och mysa sönder hela kvällen. Asgryyyymt.


Och så ska jag bara skriva hur jävla grym Kevin är. Han är typ bäst av allt i  hela världen, vilket är fett awesome. Varsågod ! 

 

Av Felicia * - 16 juni 2012 14:03

Igår fick jag alltså mina korvar fixade. De blev ganska fina faktiskt. Det hemska är dock att det gör så sjukt ont att ligga ner, vilket resulterade till dålig sömn inatt. Det gjorde inte så mycket, eftersom.. ah. Det gjorde bara inte så mycket. Idag har det varit en fett stressad dag. Jag sminkade min syster på typ  3 minuter och 30 sekunder. Nu är jag och lilla Siri hemma och bara myser. Vi väntar på att Millan ska komma hit också. Himla trevligt !


Så gåre när man bär garberober !

 


Och så mina nyfixade bebisar !

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards