feliciasmakeup

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Felicia * - 18 juni 2012 15:12

Första dagen på jobbet gick alldeles utmärkt. Jag jobbar tillsammans med min kompis Matilda och trots att vi inte hela tiden hade jätte mycket att göra så hade vi sjukt roligt. Den kommande månaden kommer jag förmodligen att jobba en hel del tillsammans med Felix, vilket också lär blir riktigt kul. Goa folk det där

Jag försöker att ladda ner den andra säsongen av 2 and a half men, fast det går inte riktigt som jag vill. Om en stund ska jag få i mig lite käk för att sedan dra till gymmet ett sväng. Ikväll kommer jag förmodligen att gå och lägga min tidigt, trots att jag har sovmorgon till klockan 12 imorgon. 


Jag tänkte också redigera lite bilder ikväll, mest för det är rätt kul. & så kan det vara lite kul för er att någongång kan få se lite roligare bilder. Wey¨.¨


Typ chillar på livet. Som Lina skulle sagt !

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards