feliciasmakeup

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Felicia * - 20 juni 2012 21:57

Jag känner bara att jag måste ägna ett inlägg här på min lilla blogg till mina vovvar. De är så himla fina. Varje dag då jag kommer hem från jobbet så hoppar de av glädje över att man är hemma. När de sedan på kvällen ligger och myser med mig båda 2, hela kvällen lång - det är så fint det bara kan bli. De är mina änglar. De som gör mig så glad över att bara finnas där. Utan att säga ETT enda ord, så är de riktigt duktiga på att visa kärlek. Det gör hela grejen rätt cool faktiskt, att man kan visa så mycket lycka & kärlek utan att säga ett enda ord. Mina vackra.

 

   

Av Felicia * - 20 juni 2012 15:45

Jag är helt förundrad över det här med hur han kan räkna till 10. Jag förstår inte hur han har lyckats att få  ihop raderna så grymt bra. Det är bara ett riktigt proffs som kan göra det. Det är helt crazy. Snacka om att han är min kung. Kapten röd, alltså. För er som inte riktigt hängde med i svängarna. 

 

"Min vän har ett dilemma
För vägarna är två
Ska han svälja sin stolthet vara trevlig  och gå
Eller sätta hårt mot hårt
Som innebär att avfyra  stål
Han har levt många hundår varav fem inlåst
Han säger nu ska de statueras exempel 
Han är så sjukt trött på att bli spottad på
Nio månader tar livet att bli till
Men blott en tiondels sekund slocknar det på"

Av Felicia * - 20 juni 2012 15:09

Efter en promenad till världens bästa kompis igår, så somnade jag där. Helt hjälplös somnade jag på sängen och hon med. Vaknade sedan på natten och kunde inte sova, men vad gör det när man är hos den man tycker om mest?

Vaknade av att klockan ringde, då jag insåg att jag endast hade sovit i ungefär 2 timmar. Jag var inte trött så jag satte mig framför tv:n med han som kallas "min lillebror". Vi hade det gött tills jag var tvungen att gå till jobbet igen, då var det härligt väder. Sedan blev det ännu bättre väder & nu är det galet fint väder. Jag sitter med musik i öronen och hör hur gitarrerna klingar så fint. Det enda som saknas är hans röst. Han som ska lära sig att sjunga "breakeven". Förmodligen tillsammans med mig. Det blir en höjdpunkt.


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards