feliciasmakeup

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Felicia * - 21 juni 2012 20:10

Det är endast den andra gången i hela mitt liv, som jag får vara med om hur ett liv bara kan försvinna. Det mest värdefulla som finns, ett liv. Några tårar har nu passerat min kind och mascara har runnit med. Ibland måste man bara försöka att fortsätta, även om det är oerhört ledsamt. Som en extra farfar. Så var han. Allt jag kan göra nu, det är att hjälpa de som behöver. Trösta de som vill & försöka att le. Han är värd det. Allas leenden. Jag ska nu somna i min säng och försöka att inte fälla några fler tårar. Trots att de rinner för en vacker man. Godnatt. Godnatt min värld. Godnatt mitt hjärta.

Av Felicia * - 21 juni 2012 17:38

Att få fira midsommarafton en extra dag är verkligen inte fel - & det är precis vad jag har gjort idag. Jag & Matilda har bakat gräddtårtor för fullt, fyllda med huuuur mycket jordgubbar som helst. Jag har fått en ful solbränna från min t-shirt jag hade på mig, men den får jag sola bort i helgen. Idag har jag varit rätt så trött, men vad gör det när jag vet att morgondagen kommer att bli fantastisk ?


MillanPillan kom till mitt jobb och dansade också, med Lina och några till. De var verkligen sötast i världen. Med lite socker på så hade jag nog kunnat äta upp de allihop. 


Imorgon åker jag ner till mitt andra lilla hem i Varberg. Där ska jag få träffa mormor & morfar - och självklart alla mina andra söta släktingar. Det bästa av allt är nog dock att jag får träffa AMANDA. Jag har saknat henne som en stolle, och det ska bli så skönt att äntligen få ge henne den kram hon förtjänar. Min midsommarafton kommer att spenderas med lite olika folk, och en av de är ju självklart Amanda. Och kanske Kevin. Och Jim. Och min släkt. Och min familj. Det kommer att bli såkallat "ASKALAS"! 


Detta är anledning till att betyget inte blev bättre i manikyr - men de är ju rätt charmiga ändå. De där 10

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards