feliciasmakeup

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Felicia * - 5 juli 2012 22:41

Jag tänker såhär.. när jag var 10-12 år, så brukade jag & mina kompisar sitta på lekplatsen och gunga. När man nuförtdiden ser flickor i samma ålder som jag var då, lägga ut halvt nakna bilder på facebook och få kommentarerna "Du är den sexigaste i världen" och annat sådant. Då blir jag fan helt.. lack typ. Jag menar, jag tycker synd om denhär världen som blivit som den har blivit. Den har faktiskt blivit ganska vidrig. Jag menar, 12-åriga tjejer som blir av med oskulden och skryter om det över hela deras såkallade "sociala liv" (vilket innebär facebook, instagram, dayviews(?) och annat sådant.) Jag blir mörkrädd.

End of serious stuff. Nu blir det sovande med mysiga kåmpizar. Nighti!


Bilder från dagen kommer imorgon, är nämnligen hos Millan & bloggar från hennes laggdator. 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards