feliciasmakeup

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Felicia * - 8 juli 2012 19:22

Det blev en bra dag tillslut. Åkte hem till min storebror och snackade lite med honom. I vissa lägen är det fett värt att han finns, om inte i alla lägen. Jag är så glad att han är min bror och ingen annans. Sedan hälsade min storasyster på också, och hon fick också upp mitt humör. Vi sprang runt på icamaxi och flummade som två stycken kycklingar. Det har varit en rätt kaos dag, men jag har insett en del grejer om mig själv. Gymmet gick FETT bra & jag taggade som fan. Om en stund kommer både syrran och hennes polare hit, och min andra bror Robin såklart. Han bor ju trots allt här. Haha! Det här blev lite flummigt men mitt huvud är inte riktigt med idag. Peace out och sådant fint !

Av Felicia * - 8 juli 2012 12:00

Är fett pepp på livet idag alltså. Var vaken hela natten, som sagt. Städade rummet vid typ klockan 04.00 och nu är det kliniskt rent. Hur gött som helst. Jag åt nyss världens godaste frukost med min kära mamma. Om en stund drar jag mig in till staden för att köra ett helt awesome gympass på onyx. Det ska riktigt bränna i musklerna & jag tror att det blir mest ben idag, faktiskt. Efter träningen så drar jag mig vidare till knalleland för att hänga med min storebror till hans lägenhet. Där ska jag hjälpa till lite & efter det tar jag nog bussen hem. Om jag inte hittar någon kul tjomme att chilla paj med.


Klär mig som en riktig chillare, gött som kött. 

 

Av Felicia * - 8 juli 2012 05:53

Ja, klockan är tidigt på morgonen & ja, jag är vaken. Jag har legat vaken nästan hela natten och hur mycket jag än har försökt så kan jag inte sova. Jag har börjat få ett problem ur världen med hjälp av en fin vän. Jag känner mig nu mycket gladare och en sten har släppts från mina axlar. Jag är jävligt sugen på köttbullar & funderar på att dra en köttbulle macka såhär på morgonen. Det sitter ju lixom aldrig fel. Mamma har tillochmed gjort hemmagjorda, så det blir lite omväxling från mina älskade "mammascans" hihi. Idag ska jag dra till gymmet och bli ett snäpp biffigare hade jag tänkt. Och på måndag, då ska jag köra STENHÅRT. Är sjukligt taggad på den andra augusti, då jag tar nya resultatsbilder. Förra gången blev helt okej - men nästa gång ska vara helt outstanding. Helt ÖVERBÄST ska resultatet vara. & det har jag bestämt mig för ! Punkt slut. & kanske ett godnatt innan jag ska upp igen när klockan ringer !

Av Felicia * - 8 juli 2012 00:04

Efter att ha pratat med någon rolig pojke på rese, som ville veta hur bussarna gick & som var intresserad av mina hörlurar - så drog jag hem till Marcus. Sebbe var där och hade precis vaknat när jag steg innanför dörren. Grabbarna tog en gammal hederlig cigg, töntar som de är. Och jag däckade som vanligt i Marcus säng. Sedan kollade vi på 2 and a half men & tydligen så var det "kittla den mest kittligaste flickan i världen" dagen idag & jag blev alltså den utsatta. Efter många om och men så satt vi helt plötsligt ute på altanen för att de dära "harrypotter älskande" grabbarna skulle ta en cigg, igen. Jag sov ganska mycket idag, precis som de också gjorde. Det var skönt. Nu har jag fått lite ny livenergi efter att ha fått skratta en hel del. - och jag har endast grabbarna att tacka. Bilder vill inte funka idag, så ni får helt enkelt nöja er med all Denhär texten som jag faktiskt lyckas att skriva trots att mina ögon somnar inom typ.. 3 sekunder. Godnatt får jag säga då. Innan jag redan hunnit somna.

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards