feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Felicia * - 15 juli 2012 21:15

För dom kan aldrig tysta ner oss med nån löljig badman censur
För sanningen kan aldrig stängas in i nån bur
Den kommer höras högt i all ghettokidsens lur
Pumpas ut i etern genom facebook och youtube
Och vi är trötta på deras övarsittarstil
När vi steppar upp micken och berättar vad vi vill
Vi för folkets talan ett fett reggaebeat
Med onedrop och bas så krossar vi den myt som säger
"Politeker ska va folkrepresentanter"
Men i riksdan jäcker bara massa grå moraltanter
Som glömt vad det innebär att leva ett liv
Där hjärtats väg är ditt enda alternativ.

 

Syster sol leverar rätt feta låtar alltså. Sitter hemma & diggar. Som en apa

 

Av Felicia * - 15 juli 2012 20:09

Våra sängar var RÄTT fyllda med packning. Eller ?

 

 

This is what we did. Me and my banana.

     

 

Av Felicia * - 15 juli 2012 13:46

Igår vandrade vi igenom sjukt äckligt vatten, lera & litervis med maneter. Det var äckligt som fan och när vi nästan hade kommit fram dit vi skulle så vände vi. Det blev för djupt vatten för att jag skulle se botten, då fick jag lite lätt panik. Väl framme vid ett par mysiga klippor så lyste solen stark och det var hur mysigt som helst där. Gitarrerna klingade fint i takt med vindens rus & Zaras vackra sångröst. Efter ett tag så ville vädret inte att vi skulle vara kvar längre, eftersom att det började blåsa & solen försvann bort till ingenstans. Bakom de fluffiga molnen. Med gitarrerna i händerna och kameran runt halsen så gick vi tillbaka till den lilla fina sommarstugan. Där var det fullt med hundar, människor & barn. Cyklar, mat & skratt

Lite mat i magarna & nästa äventyr var redan igång. Vandring igen, såklart. Runt i hela varberg gick vi, pratande med engelskmän, ätande på varsinn glass från världens bästa glass-ställe. Blev kändis igen, också. Moa Lignell var ju tydligen ute och gick. Utan skor. Med färgglada kläder

Väl hemma med mycket skavsår & annat sådant så blev det ännu lite klingande på gurorna. Dem har varit med mycket denhär helgen. Mysigt värre

På nätterna har vi kollat på two and a half men, det är ju standard lixom. Mycket skratt gör ju bara livet längre, och jag kan säga att jag vill verkligen leva hur länge som helst. Gärna tills jag blir 1000 år. Om inte mer. 


Det är ledsamt att det redan har gått en hel helg. Jag menar, den hade kunnat vara längre. Bara ett par dagar till hade lixom inte skadat någon. Inte vad jag vet iallafall


Jag tänker lite såhär också - att ni får se bilderna i ett inlägg lite senare. Detta med tanke på att jag inte orkar lägga in alla bilder vi har tagit på datorn just nu. Så länge får ni se mai & den personen som gjorde hela min helg awesome. Helt jävla äg har det varit alltså. Fett jävla grymt. Är så lycklig. Så glad. Så överlycklig.

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards