feliciasmakeup

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Felicia * - 16 juli 2012 20:32

Ibland undrar jag - varför jag inte döptes till ginger. Hade inte det varit hur coolt som helst, egentligen

Det hade iallafall jag tyckt!

 

Av Felicia * - 16 juli 2012 19:10

Mamma väckte mig och meddelade att frukosten stog färdig. Käkade nybakat bröd, drack te & åt äpple. Det var så himla mysigt. Jag, mammi & pappi. I en skön, underbar & härlig tystnad. Inga ord, inga instrument & ingen vind. Endast fåglarna som kvittrade utanför. Fridfullt


Blev hämtad av Amanda, satt i hennes soffa. Kollade på tv. Kollade instagram. Kollade facebook. Mobilen dog. Vi spelade gitarr, sjöng & skrattade som bara den. Snacka om underbart, att få vara där. Man skulle kunna kalla det för mitt andra hem, på något sätt. Även om jag inte är där JÄTTEOFTA. Så är jag nästintill uppväxt i det huset. Med de människorna. Med de föräldrarna & de syskonen. Jag gillar dem, min andra lilla familj. 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards