feliciasmakeup

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Felicia * - 27 juli 2012 23:16

Det här är inspiration. Inspiration så in i helvete. Jag börjar gråta när jag kollar på det, fastän jag inte vet varför. Jag vill bara så himla gärna bli vältränad. Jag vill att folk ska se att tillochmed jag, den lilla Felicia.. ska också kunna lyckas. Lyckas att göra någonting så bra & att själv vara nöjd. Jag kämpar på. Med både maten & träningen. Dethär är lycka. Lycka gånger tusen. Tack Timmy, som visade mig dethär. Tack. 




Av Felicia * - 27 juli 2012 21:23

Imorse vaknade jag utav att min brorsa somnat nere i min säng, eftersom vi kollade på two and a half men igårkväll. Han skulle jobba så alarmet ringde tydligen klockan 05.00, wiho tänkte jag. Eller inte. Mitt alarm var ställt på 07.30 eftersom Zara skulle vara på plats då. När klockan ringde så insåg jag att inte skulle orka vara vaken tills hon steg innanför dörren, så jag skickade ett sms till henne & sa att hon kunde somna bredvid mig när hon var framme. Jag vaknade sedan vid ungefär 10.00 & då låg en sovande goseplutt  bredvid mig. Vi käkade lite frulle innan vi åkte på den svarta racerN in till stan. Där åt vi glass. & Zara drack äckligt kaffe blandat med choklad eller något. Usch

Jag fick min lön idag med. Och med tanke på att jag faktiskt inte shoppat NÅGONTING sen i typ vintras, så köpte jag världens snyggaste shorts. Jag köpte också en grymt fin tröja. Och ett busskorts fodral !! Så himla grymt !


Jag drog iallafall hem med bussen någongång på eftermiddagen. Sedan åkte jag hem & lade mig på ensåndära flytgrej i poolen. Det var varmt. Härligt. Underbart. Det var livet helt enkelt. Sedan fick vi lite främmat & nu har vi precis käkat lite grillat. De andra sitter på altanen & har precis tagit sig ett kvällsdopp. Själv sitter jag bara här och njuter av hur underbart    det är att leva. Det är så fint. ÅH. JAG ÄR BARA SÅ LYCKLIG !


 


Barbapappa !

 

Av Felicia * - 27 juli 2012 00:40

Jag kände bara för att göra kaos med mina korvar idag. Mina fina bebosar.

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards