feliciasmakeup

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Felicia * - 8 augusti 2012 23:32

BAJS.

Idag köpte jag en sån som man har på armen då man tränar, som man kan ha mobilen och nyklarna i. Kul att den för det första var FÖR STOR för min arm, så att den trillade av. För det andra gick den sönder. Jag var fett taggad på att använda den, men istället fick jag springa med alla delarna i handen. Det gick dock fett bra att springa & på vägen hem stannade jag i ett litet hus och myste med Anita & Josefin. Amanda pratade med mig i telefon när jag skulle gå hem, mest för att jag kände mig så ensam. 


Jag har precis lagat mat så nu ska jag sätta mig i soffan & bara ta det hur lugnt som helst. Jag är verkligen helt död efter den här sommaren. Så himla nice ändå!


 

497

Av Felicia * - 8 augusti 2012 20:33

Idag har jag gjort mig av med exakt 497:- jag har köpt massor med bra & fina saker som förmodligen kommer att dyka på bilder lite då&då. Vi är hur trötta som helst och jag däckar snart i bilen.

När jag kommer hem så ska jag ta en riktigt härlig kvällspromenad med hög musik i öronen. Det var alltför länge sen nu känner jag. Efter det så ska jag gosa med vovvarna hela kvällen. De ger mig så himla mycket kärlek. ÅÅH!
Om ni har tråkigt så kan ni ta upp era köttbulletefeloner & slå mig några signaler. Jag svarar dock bara på folk som har röda byxor på sig, just idag. Röda byxor ska det vara.

Av Felicia * - 8 augusti 2012 11:25

Det går bra nu. Sovit hos Lisen. Ätit pommes. Det här är äg. Riktigt äg. Ska på äventyr till ullared idag, det blir skoj. Härligt. Värdefullt. hiho.

Ska sova hemma idag för första gången på fett länge. Jag lär väl visa fett mycket bilder & grejer eftersom jag ändå bara kommer dega tills jag somnar. Jag kommer att somna tidigt. Är fortfarande trött som ett as. GÖTT!

Nu ska jag sova vidare innan mina ögon totalt sprängs i bitar av ljuset som lyser in från fönstret. Ha en fin dag alla vackra där ute.

Hiho, har blivit tv-kändis också, såg ni mig i tv:n i måndags då det var Lotta på Liseberg?!

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar