feliciasmakeup

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Felicia * - 11 augusti 2012 22:49


1. Är du kär ?
Guess so.


2. Gillar du att blogga?
Ibland.


3. Är du ofta i Borås?

Ja.


4. Hur många syskon har du ?
Fem stycken.


5. Är Dissi din hundvalp ?

Nej, min cykel.


6. Köttbullar eller mjölk?

Köttbullar. Med ett glas mjölk till.


7. Är du en facebook-nörd?

Jag har nog blivit det.


8. Favorit kläder?

Strumpor.


9. Kan du spela gitarr?

Inte direkt.


10. Vilka hemsidor är du medlem på?

Facebook.

Weheartit. 

Hotmail.

Bloglovin.

Blogg.se

Bloggplatsen

Typ dom antar jag.


11. Hur tvättar du dina dreads?

Jag är dum och använder vanligt schampoo. Jag ska dock börja göra på ett annat sätt och det skriver jag om imorgon. Håll utkik.


12. Kan du göra en tutorial på hur du gör dina ögonbryn?

Ja, det kan jag väl.


13. Gillar du nagellack?

Det är fint, ja.


14. När börjar du skolan?

15:onde augusti.


15. Kan vi ses någon gång?

Om vi möts i drömmarna. 


16. Fin blogg du har. (?)

Det var ingen fråga, märkte jag. 


Two and a half men-mys-dax. Natti.

 


Av Felicia * - 11 augusti 2012 19:52

Det har varit en riktigt grym dag idag alltså. Jag vaknade först till att mamma och pappa hade gjort världens maffigaste frukost. Lilla Cappe satt vid matbordet & sken som en sol. Det gjorde mig jätteglad. Sedan gick vi ut på gräsmattan och tog tusentals med fina bilder på honom. Han kommer att bli modell när han blir stor, tro mig. himla fin är han verkligen. Sedan fick jag skjuts av min söta pappa till Millan. Därifrån var vi tvugna att springa som djur till bussen. Ovanligt för att vara vi två faktiskt. Bussresan var heeeeelt kaos, vi var flummiga och alla andra var.. tråkiga. Vi tog ännu en buss till knalleland för att hälsa på min söta storebror på stadium. Där hittade vi ett par gula skor som nu är i Millans ägor. Vi köpte jeans, tröjor och träningsgrejor också. När vi väl var i stan. Det var inte riktigt planerat, men ändå. 


Sedan kom jag hem. & då såg jag ut såhär.

 

Av Felicia * - 11 augusti 2012 16:43

Dethär är det ENDA av alla undantag då jag faktiskt gillar barn. Jag gillar honom. Lilla Casper. Mitt hjärta. Min fina. Underbara. Kärlek. Finaste systerson. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards