feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Felicia * - 15 augusti 2012 19:54

Tyckte att han var fett cool. Hiho.

 

 

Av Felicia * - 15 augusti 2012 19:10

Idag började jag skolan, igen. Jag fick träffa alla mina underbart fina klasskompisar & resten av alla söta små människor på skolan. Vi har dock inte träffat de nya ettorna än, men det kommer vi nog att få göra imorgon. Jag är så himla lycklig över att ha börjat skolan igen. Faktiskt. Äntligen ska jag få gå upp på morgonen & känna känslan av att jag kommer att få lära mig något nytt. JAG ÄR FETT TAGGAD

& nu kommer vi till det absolut bästa av allting, mitt S-C-H-E-M-A!  Det är verkligen bäst i världen. Börjar typ sent varje dag. - OCH slutar fett tidigt. Det är så himla bra. ÅH. Jag är pepp på livet idag. Och alla dagar. De närmsta månaderna har bara varit så himla underbara. Det äger så sjuktligt hårt. 

Vi började klockan 13.00 idag & var bara i skolan en liten stund. Vi fikade lite & sjöng för världens bästa Amanda. Tänk att hon redan är 17 år. Åh. Grattis igen, föresten!
Vi slutade iallafall jättefort och då gick jag en promenix till världens bästa släkting, som bor en bit ifrån mig. Mitt i hennes jobbiga tid så tänkte jag underlätta lite, genom lite sällskap. Där stannade jag hela dagen, så jag kom nyss hem. Bra det, faktiskt. För det behövde vi nog båda två. Vi fikade och drack saft. Och kaffe. Mysigt värre.


Ikväll ska jag prata i telefon. Verkar det som. Det blir bra. Är helt ensaaaam hemma, eftersom min sovkåmpiiiiis inte kunde komma hit. Tråkigt. För mig. Hiho. Fast det gör inget, för då kan jag fixa med alla mina bilder på datorn, och rensa lite. Det behövs verkligen! 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards