feliciasmakeup

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Felicia * - 24 augusti 2012 21:37

Lite sisådär, härlig känsla.

Ett rus.

Fyllt av behag.

Fyllt av adrenalin.

Hänger på Bellis axlar.

Gungar med i musiken. 

Bland folkmassor. 

Fyllt,

Av fina killar.

Ödet,

Jag tror på ödet.

Från och med idag.

Från och med idag tror jag på ödet. 

          

Av Felicia * - 24 augusti 2012 08:21

Frukost med Bellis i skolan. love

Av Felicia * - 24 augusti 2012 00:20

Jag vaknade till den finaste rösten någonsin, som någon spelat in på min telefonsvarare. Jag fick också höra en av de finaste sångerna, som far min & bror min sjöng. Jag fick ett paket, ett jättefint. 
Förra året, exakt för två dagar sen - var jag på bio. Då kollade vi på en jättebra film & det var en fin födelsedag. Jag kommer alltid att minnas filmen, mest för att den satte sig inuti mig på något sätt.  

Men dethär året, på min födelsedag - då firades jag tillsammans med alla mina fina kompisar. Vi samlades hemma hos mig & hade det så himla bra. Jag är så lycklig. Så glad och allt. De sjöng så himla fint & jag älskar dom verkligen. Sedan sov vi, jag och mina söta vänner. Extrasängar & massa madrasser låg bäddade i mitt finaste rum. Älskade, fina, bästa, vackraste, snällaste vänner

       


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards