feliciasmakeup

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Felicia * - 28 augusti 2012 18:42

Tio steg. 

De tio längsta stegen någonsin.

Darrande ben.

Knän som viker sig.

Magen som kurrar.

Ekar.

I hela vardagsrummet.

Låter som åska.

Magen är hungrig.

Sätter mig på golvet.

Viker upp benen mot framsidan av min kropp.

Knyter ihop händerna runt benen.

Lutar ett dunkande huvud mot mitt ena knä.

Somnar till.

Vaknar av kyla.

Det drar kallt nere på golvet.

Måste ställa mig upp.

Hur gör man?

Benen darrar, för mycket. 

Alldeles för mycket.

Jag OGILLAR influensa väldigt mycket. 


Vill vara pigg & mysig & se ut såhär. Glad och sådant. Kan inte ens le, när det gör så ont överallt. Blöhö.

 

Av Felicia * - 28 augusti 2012 10:38

Jag sitter i skolan, sjuk som en hezt. Mitt huvud dunkar, halsen värker och hostan skrapar blodigt i halsen. Trött, sliten & frusen sitter jag i ett litet mysrum tillsammans med några söta klasskompisar. Jag däckar snart i soffan här, vilket inte gör någonting med tanke på att vi inte får käka förrän om en halvtimme ändå.

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards