feliciasmakeup

Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia * - 3 augusti 2012 22:35

Hiho. Sov hela bilresan, i mittensätet som jag sa. Såg tydligen ut som ett träsktroll. Vi har satt upp ett tält, grillat & tagit massvis med söta bilder. Tittat på fina grabbs också. Jag fick en present också, av 2 fina killar. De sjön för mig i telefonen. Det gjorde min dag. Hiho. Så fint av dem. Nu ska vi mysa vidare.

Hiho. Gosisar.

:>

Av Felicia * - 3 augusti 2012 08:51

Hiho. Vaknade fett tidigt. Helt ensam. Konstigt med tanke på att jag somnade med sällskap. Har precis ätit frukost med han dära lillebrodern. Idag åker vi till Varberg. Jag & mina kära. Kameran är med, mobilen är med & bikinin såklart.
Mina ögon värker. Jag måste sova. Ska sova i bilen. I mittensätet. Härligt.

Av Felicia * - 2 augusti 2012 23:30

Små, korta meningar. Ibland bara enstaka ord. Fjärilar i magen, av något helt overkligt. Som inte borde finnas. Som kanske inte finns. Möjligtvis sover jag. & har gjort det de senaste dygnen. Fast med sömnproblemen jag har så var det nog det mest overkliga jag sagt här. Jag är vaken. Iallafall känner jag ett tryck i armen när jag nyper mig själv. Som de gör i film för att se om de drömmer. Jag borde nog sova. Innan dessa meningar byggs upp till något som världen inte borde ta del av. Kärlek. Lycka. Önskan. Längtan.

Av Felicia * - 2 augusti 2012 21:48

Vaknade upp hos en fin vän. Åkte hem. Myste med en trött och smutsig valp. Duschade valpen. Tränade magen. Blev trött. Tog en dusch. Slog in paket. Åkte på kalas. Åt tårta. Åkte till en vän. Gick in i en husvagn. Ska sova. Bredvid en fin vän. Godnatt.

Av Felicia * - 2 augusti 2012 02:19

Jag vill åka till frizon. Jag har aldrig varit där men ändå vill jag dit helst av allt. Med dom. Som jag inte ens känner. Eller kanske känner alldeles för väl. Det finns ett tält fyllt av te, olika sortes te. Kanske skulle jag valt vaniljsmak - för den vet jag att jag tycker om. Fast jag borde nog vidgat mina vyer & välja en sort som aldrig nuddat mina smaklökar förut. Jag vill åka till frizon. För där hade jag haft det bra. Jag & dom. Som inte känner mig. Eller känner mig alldeles för väl.

Av Felicia * - 1 augusti 2012 21:25

Hiho. Jag har varit med min tjockis hela dagen. Vi har fixat praktikplats & massa såna grejer. Nu sitter vi i hennes soffa & kollar på tjockisar. Mysigt faktiskt. Jag gillar henne. Min panda.

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards