feliciasmakeup

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Felicia * - 1 september 2012 16:57

Idag har varit en bra dag.

Jag är verkligen påväg att bli frisk igen & det känns så himla awesome. Efter att jag har varit sjuk så såg mitt rum ut som hejkomochhjälpmig ungefär, vilket gjorde att jag insåg att jag behövde städa en hel del. Så jag satte igång med att plocka och rensa grejer. Jag är inte riktigt klar än, men jag insåg att jag skulle dö eller någonting, om jag hade fortsatt. Min bror & hans polare lagade fett god mat till mig innan, vilket var väldigt behövligt. Det var hur gulligt som helst av dom. Åh. Blev så glad

Haha, tja.. Tjejen som älskar mat. Men ah. Såklart. 


Nu ska jag umgås med Robin iallfall, inte min bror utan min poooolare. Han är cool. För han dreads. Och det har jag med. Det är kul. Och fint. Hiho. Hejpåer.

 

Av Felicia * - 1 september 2012 13:25

1. Vilken skola går du på?

Drottningblanka.


2. Har du långa naglar?

Absolut inte.

 

3. Hur ofta shoppar du?

Väldigt sällan.

 

4. Vart har du köpt trä sakerna du har i håret?

http://www.globalhair.se/

 

5. Varför har du så mycket tofsar runt armarna?

Lång historia, men de döljer. & annars känner jag mig naken. Det är dessutom väldigt praktiskt.

 

6. När visar du nya sminkningar?

När vi börjar med make i skolan, igen. 


7. FLER VIDEOINLÄGG tack!

Japp. Om några år.


8. Vad använder du för program när du redigerar dina bilder?

http://www.picmonkey.com/eller picasa.


9. Får vi höra en cover snart?

Det beror på.


10. Kan du visa hur ditt rum ser ut?

Ja, när jag har städat. Haha.


 

Av Felicia * - 1 september 2012 11:19

     

Av Felicia * - 1 september 2012 00:42

Jag & Millan hade en liten photoshoot på hennes garageuppfart häromdagen. Jag tänkte visa lite bilder på pinglan. Så himla fin är hon. Mitt hjärta.


       

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards