feliciasmakeup

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Felicia * - 3 september 2012 22:01

Jag satt & lyssnade på en av mina gamla spotifylistor då det spelades en låt av ailucrash. Ailucrash är låtarna från filmen "jag saknar dig". Jag vet vad alla tycker om filmen, att den är dålig och allt sådant. Jag tycker dock att det är typ den bästa filmen jag har sett i hela mitt liv. Egentligen är det standard att se den tillsammans med någon, men nu får det gå ensamt med tanke på att.. ja. Det bara får bli så. Jag ska göra mig lite varma mackor och en kopp te, lägga mig i min säng och kolla på filmen. Förmodligen kommer jag att storgråta, vilket jag har gjort båda gångerna då jag sett den. Det får man göra ibland. Faktiskt. Fastän jag gör det så sällan. Nästan aldrig faktiskt. Förutom ikväll. Ikväll ska jag gråta så mycket att mina ögon blir alldeles röda. Jag känner det redan, bara för att jag har hört låtarna. Handlingen i filmen är så grymt fin, så bra och vacker. Fast ändå så äckligt hemsk. Jag såg filmen tillsammans med en väldigt god vän, första gången på min födelsedag förra året. Om ni lixom undrar varför jag relaterar så starkt till en film som de flesta tycker suger. Rent ut sagt. Men jag gillar den. På något sätt. På alla sätt. Den är till för oss.


Godnatt allihopa. Sov fint. Det ska jag göra. Jättefint.

Imorgon väntar en grym dag tillsammans med Amanda, då vi ska göra en hemlig sak som ingen vet. Förutom vi då. Hihi. Det har att göra med musik. ÅH. Är så taggad. Japp. Hejochhå mitt fina liv. Lövpinne.

 

Av Felicia * - 3 september 2012 19:16

ÄNTLIGEN TILLBAKA I SKOLAN. Det var så sjukt bra att få komma tillbaka till skolan idag, speciellt med tanke på att vi hade världens bästa lärare & världens roligaste lektion. Vi drack te och kissade i omgångar, jag och Amanda.


Efter skolan åt jag glass, helt ensam. Sedan åt jag glass en gång till, med Zara. 

Idag var nog den mest flummiga dagen någonsin. Jag sprang in i en glasdörr på resecentrum, fick näsblod och det blev kaos. En människa vinkade till mig, sjukt knasigt med tanke på vem det var. Nämner inga namn. Sedan frågade en kille om han fick känna på mina dreads. Det fick han. Sedan skulle jag tydligen lägga till honom på facebook, vilket blir svårt då jag inte vet hans namn. Han var rolig tycker jag. Sedan träffade jag en till männska, eller vi. Jag & Zara alltså. Han räckte ut tungan åt mig hela vägen hem i bussen. Så himla söt. Haha. 


Jag är så glad idag. Trots näsblodet och allt detdär. Idag är en bra dag, precis som alltid. Nu ska jag spela gitarr på min finaste altan igen, för jag är sjukt trött efter att ha busat med vovvarna. Japp. Värt.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards