feliciasmakeup

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Felicia * - 12 september 2012 23:04

Jag har rensat ALLA mina bilder på hela datorn idag. För att vara exakt så tog det 4 timmar & 7 minuter. Det var hur mycket konstiga mappar som helst, och bilder på typ.. ingenting. Nu är allting fixat och ligger uppdelat i fina mappar med söta namn. Det känns så himla bra. Plus att alla dessa bilder får mig att kolla tillbaka på förut, förr i tiden. Vad gjorde jag då, lixom? -då hade jag det bra. Det syns på mig. Och på de andra, såklart. Åh. Så fint. 


Inatt har jag sällskap igen, precis som alla de 7 senaste nätterna. Det är så härligt att få ha någon bredvid sig. Hos sig. Inatt är det Zara som är här, äter chips och förgyller tillvaron. Så himla fint. Allt är så fint. Det här är så fint. 

Jag skulle kalla det för kärlek


 

Av Felicia * - 12 september 2012 16:06

1. Igår drack jag ett glas mjölk som var 3 dagar för gammal.

2. Jag har en tendens att säga "sinnes" ungefär tusen gånger i varenda mening.

3. Jag hatar A-brunnar mest av allt. 


Knappt ens värt att visa en bild på dessa äckliga skapelser, men det får gå.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards