feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Felicia * - 2 oktober 2012 22:49

Min blogg har inte fungerat på hela dagen, om ni har undrat vart jag har varit


Jag satt 3 timmar i min skola efter att jag slutat & sedan umgicks jag. Pratade om sommaren. Och om vintern. Så himla många månader helt borta, som aldrig kommer att kunna tas igen. Månader, veckor, dagar, timmar, sekunder borta i rymden. Jag förstår nog inte riktigt själv. Inte hon heller, tror jag inte. Men vad vet jag.

Det regnade och jag hade ett paraply. Jag glömde dock att fälla upp det. Det var roligare att låtsas peta på folk med det. Idag är jag glad. Jag vet inte vad det beror på, men någonting viktigt har nog iallafall hänt. Braviktigt. Det är mitt nya ord. "braviktigt."


Just idag, för ett exakt ett år sedan så skrev jag ett blogginlägg. -->http://feliciasmakeup.bloggplatsen.se/2011/10/02/6360218-dag-11-en-person-som-betyder-mycket-for-mig/--<. Detta tillägnades samma person som jag idag tillägnar detta inlägget åt. Eller som jag skriver om. Eller någonting sådant. Idag, för exakt ett år sedan träffade jag nog henne, precis som idag. 

 

Av Felicia * - 2 oktober 2012 07:32

Jag ska alldeles strax springa till bussen i det härliga regnet.

Idag slutar jag klockan ett men jag stannar kvar i skolan till 4. Därefter får vi se vad som händer. Jag kommer nog hem ganska sent idag och kommer att åka direkt till valpkursen med Dissi. Det suger att det knappt går några bussar hem så jag måste nog åka redan halv 6, trots att vi inte måste åka hemifrån förrän 7. Hatar att bo här.


Idag ska jag dricka mycket te i skolan. Och äta äpple. Det blir fint!

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards