feliciasmakeup

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Felicia * - 17 oktober 2012 22:24

Jag står här vid sidan av ditt liv & väntar på att du en dag ska höra av dig. Att du ska komma till mig i hopp om att jag fortfarande finns kvar. Det gör jag. Finns kvar alltså. Såklart. Nu ska drömmarnas värld fånga mina tankar och göra dem till någonting vackert. Det är vackert. Och jag vet att det inte blivit såhär bara för att skada oss. Det har blivit såhär för att någonting skulle stärka oss. Det är så jag tror iallafall. 

HAN sa det. Min gud.

 

Av Felicia * - 17 oktober 2012 20:44

Jag minns då vi satt på bussen påväg till Göteborg. Vi skulle uppleva Veronica Maggios sångröst, live. Det var varmt utomhus och vi klädde oss i endast shortor och sommarkläder. Jag minns att båda mina hörlurar funkade och vi delade på alla låtar av din favorit och min favorit. Kent och Kapten röd. Jag förstår inte hur vi båda kan ha så olika stilar men ändå så lika. Hur vi kan vara så olika men tänka så lika under de flesta aspekter. Jag tror att det är någonting speciellt det här. My lovely Bella.

-Felicia.

Av Felicia * - 17 oktober 2012 19:56

Äntligen har jag tagit mig tid till att fota mitt rum. Jag lovade för längesen att jag skulle visa hur det ser ut här och nu har jag faktiskt fotat och grejer. Det är dock mörkt ute så förmodligen ser bilderna inte jättebra ut. Det är dock här jag bor och myser varje dag. 

     

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards