feliciasmakeup

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Felicia * - 22 oktober 2012 08:23

I ett liv fyllt av svek och oro så är det viktigt att ha vänner. Någon som står vid din sida, oavsett vad som händer. Någon som inte bryr sig om VAD det är du har gjort utan hjälper dig på vägen ändå. Med detta menar jag inte att jag gjort någonting dumt, utan bara att jag är glad över att veta att mina vänner hade hjälpt mig OM jag hade gjort det. Helt ärligt så vet jag inte hur jag skulle klara mig utan dem. Jag kan inte ens tänka mig hur jag skulle må om de alla bara försvann. Det gör tillräckligt ont att förlora endast någon av dem, och att veta att man kanske inte får tillbaka den kärleken. Jag är iallafall så glad man kan bli över att ha så fina vänner som jag verkligen har. De är värda mer än allt vad pengar handlar om.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards