feliciasmakeup

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Felicia * - 29 oktober 2012 22:51

Jag har en otrolig förkärlek till varma strumpor.


-Jag pratade med en kompis förut och han berättade att han är rädd för framtiden. Kanske inte rädd, egentligen. Men fundersam på vad som kommer att hända om några år. Han vill stanna kvar i det liv som han just nu lever.  Mest med tanke på att han tycker att det är bra som det är. Att vara 17 år kan faktiskt vara en av de bästa åldrarna. Sedan fyller man 18 & folk blir lite jobbiga. 
Vi kom dock fram till att om vi spenderar massvis med tid tillsammans så kommer framtiden att bli någonting som vi längtar efter. Vi kommer att kika på filmer, dricka te & äta allt annat än tacos. För han tycker inte om tacos. Vi kommer att spendera tid tillsammans med de som vi tycker om allra mest. Alla de underbara individer som är så flummiga att man blir helt överlycklig.

Jag ser fram emot framtiden. Den kommer att bli bättre än vad någon kan föreställa sig. Vi kommer att må så himla bra. Precis som vi gör nu. Idag

 

Av Felicia * - 29 oktober 2012 20:18

Jag drömmer mig bort till en värld full av sol och värme. Jag blundar och tänker mig att jag går ner på stranden iklädd endast en underbart fin bikini. Solen värmer min kropp & allt jag ser är solbrända filurer, fina som få. Jag vill tillbaka till Spanien. Eller kanske till Grekland. Eller så åker jag till ett ställe jag aldrig förut varit på. Kanske

 

Av Felicia * - 29 oktober 2012 19:47

Jag har bytt ut foton i ramar som förut hängt på min vägg. Nya, fräscha fotografier finns nu i de svarta, fina ramarna. Mina vänner kommer inom en snar framtid att synas på min vägg än en gång, nu i nytt format. Några bilder är helt nya & några har försvunnit. Det kommer att vara underbart att vakna upp & se alla fina, det första jag gör. Jag har en känsla av att det kommer att ge mig styrka. Styrka att varje dag vara jag. Den enda jag. Jag älskar er.

 

Av Felicia * - 29 oktober 2012 17:28

Jag fick finbesök. Faktiskt en av de bästa finbesöken någonsin. Det var längesen jag skrattade så mycket åt egentligen ingenting. Vi har tagit massvis med härliga bilder & pluggat matte. Och engelska. Jag kollade precis igenom min mobil och där såg jag en hel del mysiga videor som är fulla av två skrattande tjejer. Det var längesen jag hade så kul som jag har haft idag. Elina åkte hem för en stund sen och nu skall jag packa min väska inför imorgon. Jag ska iväg på äventyr med Dissi och det är tågresor som väntar. Jag är förväntansfull. 

Det har minst sagt varit en asgrym start på lovet och jag vill inte att det ska ta slut. Aldrig.


I've found someone who are a damn good friend. 

 

Av Felicia * - 29 oktober 2012 02:30

Jag har precis kollat färdig på "notting hill" & det må vara en av de bästa filmer jag sett. Min mage kurrar så jag skall alldeles strax äta varma mackor och dricka te. Klockan är dock mitt i natten och egentligen borde jag sovit för länge sen. Jag känner dock att det är okej att vara vaken nu, just av den anledningen att det faktiskt är lov. Det hade varit fint med lite sällskap ikväll men jag får sova ensam. Tråkigt

-Men vad gör det, i en värld full av liv?

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards