feliciasmakeup

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

En enda chans.

Av Felicia * - 31 oktober 2012 23:59

I was trying to find one, just one little reason to stay here.

-I found it.


Det som man bör tänka på i livet är att man endast får en chans att ha sitt liv kvar. 

Man kan få nya chanser inom vissa handlingar.

*Lögner.

*Otrohet.

*Stöld.

Dessa är bara några få exempel på saker som man kan göra fel & därefter ha en chans till förändring. Ofta handlar det om förlåtelse. Man skall bli förlåten av sina nära och kära efter att ha gjort en dålig handling. Man skall tillge nya löften där man starkt framhäver att det aldrig skall göras om. 

-Sedan om man håller sina löften är olika, beroende på vem det handlar om.


Om man då tänker steget längre, som väldigt få individer gör nu för tiden, så finns det också de saker som man inte kan förlåta eller i vissa fall göra någonting åt. 

*Cancer.

*Andra sjukdomar.

*Bilolyckor.

Sänd nu en tanke till dessa personer som faktiskt inte kan göra någonting åt vad som händer i deras liv. De som inte ens har ett val. De som varje dag måste kämpa för att ens orka resa sig upp ur sängen. Som måste trycka i sig litervis av mediciner dagarna i ända. De personer som faktiskt försöker att klara sig. 


Man kan göra saker utan att tänka till innan, som man sedan ångrar. Man måste då vara såpass stark att man kan förlåta både sig själv och andra. Det viktigaste är dock att allt fler personer tänker innan. Jag sänder mina tankar till de som ständigt kämpar för att få vara kvar i livet. Jag önskar att jag kunde hjälpa till mer


Glöm inte av att leva. Livet är vad vi kämpar för, allihop.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia * - 25 november 2013 21:10

Hej.

Av Felicia * - 3 maj 2013 16:38

Nu kan ni följa mig på --> http://feliciaelinida.blogg.se/.  Jag kommer nu inte att blogga här mer, då jag helt och hållet flyttar min blogg. Vi ses där! :>   http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feliciaelinida.blogg.se/ http://feli...

Av Felicia * - 3 maj 2013 11:51

Jag tror att jag skall flytta bloggen till någon annan bloggportal. Det känns som att man behöver lite förändring ibland. Vad sägs om det? Give me some respons please, guys. :> Love.   ...

Av Felicia * - 2 maj 2013 19:03


I'm home. Har pluggat med Amanda i skolan idag. Liksom efter att vi egentligen hade slutat. Det kallar jag för engagemang! Nu pluggar jag igen. Det är faktiskt väldigt kul. Jag har en uppgift där jag får skriva hur många sidor jag vill och jag älsk...

Av Felicia * - 2 maj 2013 07:25

Idag har jag så sjukt ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag är så hes att jag knappt kan prata men jag får hoppas att det blir bättre under dagen när jag har pratat igång min röst lite. Alla mina byxor ligger i tvätten så idag kör ...

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards