feliciasmakeup

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia * - 1 oktober 2012 21:47

Jag har i exakt 7 och en halv timme rensat slipsar av olika färger och modeller. Allting jag kommer att drömma om inatt är slipsar. Allting jag ser framför mig är slipsar. Jag försöker att plugga men det enda ordet jag skriver är slipsar. Dem är överallt. Helt läskigt. 

Det blev som sagt en lång arbetsdag på dressmann tillsammans med min finaste storebror. Mitt huvud är väldigt trött efter att igår arbetat på landvetter och idag på dressmann. Siffror, färger, koder och mönster svallar runt i mitt huvud och vet inte vad de ska ta vägen. Köttbullemackan från orion var fett värd.

Efter jobbet åkte jag till Millan och åt lite pannkakor. Sedan åkte jag hem till mig. Här sitter jag nu och har gett mig fan på att idag ska min uppgift om hållbar utveckling vara färdig. Den ska vara klar om jag så måste sitta uppe hela natten. 


Vindruvor, te & min myshörna håller igång stämningen här

   

Av Felicia * - 1 oktober 2012 10:02

Jag har sovit fett dåligt inatt. Vaknade flera gånger och var hur pigg som helst. Förmodligen är det Marcus som gjort att jag vänt på dygnet eller någonting i den stilen, inte för att det gör någonting, såklart. 
Idag har jag studiedag men för mig innebär det allting annat än ledig dag. Jag gick upp extra tidigt för att plugga på ett arbete om hållbar utveckling. Om ungefär en timme ska jag åka till stan för att jobba lite på dressman. Det blir kul. Sedan ska jag förmodligen luncha med min storebror, om jag hinner det. Sedan ska jag vidare för att fixa Millans andra födelsedagspresent eftersom jag inte hann göra det till hennes födelsedag som var i lördags. Efter denna långa dag ska jag hem en stund för att sedan åka till Millan för lite onepiece-mys. Vi ska dricka te, plugga & prata om vad livet har att ge, ungefär. Så himla fint. Idag blir nog en riktigt fin dag, det känner jag på mig. Och det regnar också, kan det bli bättre?


Image and video hosting by TinyPic

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards