feliciasmakeup

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Felicia * - 14 november 2012 22:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Felicia * - 14 november 2012 18:51

"Standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name 
Cause you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name 
And you'll be on the walls of the hall of fame"

 

Den påminner mig om någonting bra.


-Vart jag än går så hör jag denna låten. På bussen, i skolan, i affären, hemma. Överallt. Det är en fin låt. Jag skulle nästan säga att den är FÖR fin. Folk pratar om att den är överspelad och tröttsam. Det är dock inte så jag tänker. Låten skickar mina tankar iväg på en rejäl tur och de hamnar hos någon som själv vet om det. Ibland skulle jag nästan kunna säga att det är vår egen låt. Som om den på något sätt finns till för oss. Men jag vet inte.

Den är bra iallafall. Precis som personen som nämns ovan. Läs mellan raderna.

 

Av Felicia * - 14 november 2012 17:22

Träden sågas ner.

Skogen överger.

Den överger alltfler.

       

Av Felicia * - 14 november 2012 08:46

Idag har jag mjukisbyxor på mig hela dagen, det ska bli skönt. Mh. Älskar det.

Jag antar att hela Borås kommer att titta på mig med den blicken som man har då man vill spy. Att de kommer att tänka "Vad tänkte hon imorse?"

-Det är det som är det tråkiga med Borås. Alla dömer. Alla hatar. Alla är emot. Emot allting man kan vara emot. Kanske till och med emot det som man inte ens kan vara emot. 


Idag bryr jag mig dock inte. Inte imorgon heller. Och inte igår. Idag ska jag ha kul, sminka & skratta. Sedan ska jag gymma så hårt att jag inte ens kan andas riktigt. Det ska brännas i magen och i ryggen. Idag ska jag ta i så hårt jag bara kan. Idag är min motivation för imorgon.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards