feliciasmakeup

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Felicia * - 17 november 2012 23:57

Snabbspolande 2 and a half men måste nog ha varit det roligaste jag har sett i hela mitt liv.


Är det bara jag

eller lever det någon här?

Är det bara jag

eller lyssnar han när jag gråter?

Är det bara jag

eller finns det någon för mig också?
Är det bara jag?

-Ja, det är bara du. Jag.

Ensam.

Av Felicia * - 17 november 2012 16:06

Har haft för mycket med livet att göra de senaste dagarna så blogglivet har fått dö lite.

*

Jag har hängt med världens bästa människor. Varit i Göteborg & kollat på alla fina människor. Sovit på loft & sådant. Ja, sånt som man gör när livet är på topp lixom.  

*

Ikväll så hänger jag lite med Lukas. Det gör jag mest för att han är typ hur bra som helst. Just nu sitter han på mitt golv och spelar gitarr, det är mysigt. Senare ska vi baka chokladbollar och laga mat. Och kolla på film. Och spela ännu mer gitarr. Idag är en bra dag. Precis som igår. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards