feliciasmakeup

Alla inlägg under november 2012

Av Felicia * - 11 november 2012 21:18

Nu får jag höra den där magiska rösten igen. Gah.

Ni skulle bara veta hur underbar den är. Det är nästan så att jag svimmar. Den får mig att tänka på snygga haremsbrallor och stickade tröjor. Det här är livet. 

-Hardingz. 

 

Av Felicia * - 11 november 2012 19:40

Med tanke på att det har varit så lite fotboll i helgen så passade jag på att åka till Boråshallen idag också. Där kollade jag ännu mer fotboll än vad jag gjort innan. Det var sjukt spännande och alla fina människor är så härliga. Det har verkligen varit en utmattande helg, men det gör ingenting då allting har varit så himla kul. Mina nerver håller egentligen inte för sådana här spännande saker, men det får gå ändå.

Nu ska jag ladda upp inför en ny vecka som springer iväg fortare än vinden.

 

Av Felicia * - 10 november 2012 23:29

Kyrkogården.

-Jag kan inte förstå att jag redan bestämt vart någonstans jag skulle vilja vara. Hur det skulle se ut runt omkring. Att jag bestämde vilken sorts blommor som skulle finnas bredvid det stället där jag fanns. Dit hade dom gått den 22 augusti, varje år, tills de själva också låg där. Alla mina nära & kära. Jag kan inte förstå att jag bestämde att det skulle sprida sig färgglada ballonger över himelen, dagen då de skulle sörja att jag inte var kvar. Färgerna skulle vara en symbol för det fina som jag då hade fått uppleva. Allting står nedskrivet och är lätt åtkomligt dagen då det behövs. Musiken, sakerna som ska ärvas, ord som ska sägas. Det är nästan så att jag längre inte kan förstå hur nära jag var. Kunde varit borta förevigt

 

Av Felicia * - 10 november 2012 22:41

Fan hände?

 

I fredags var jag ledig & då passade jag på att jobba lite på dressman. Varför inte lixom? 

Efter att jag jobbat med hemska slipsar, igen, så gick jag tvärs över gatan för att ha utvecklingssamtal. Det samtalet var det mest lyckade någonsin och jag har nog aldrig fått så mycket cred och bra kritik förut, i hela mitt liv. Detta gjorde mig fett glad och ännu mer pepp på livet än vad jag var innan. Nu är det lixom bara att fortsätta på det spår jag är inne på och jag har äntligen funnit mig själv. Här är jag


Efter att ha gjort alla dessa bra saker så passade jag på att biffa till mig på gymmet. Där tränade jag med Zara och träningsvärken imorse var HEMSK. Magrutorna är äntligen på god väg. Wiiiiiih!


Hela helgen har bestått & kommer att bestå av endast fotboll. Mariedalcup är igång och där hänger jag väl på dagarna. Förmodligen på nätterna också. Det här är livet.

 

Av Felicia * - 7 november 2012 19:21

Jag har precis skrivit det längta mailet i världshistorien. 

-Mina händer skakar, jag svettas och tårarna rinner. Om det inte sker en förändring nu så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Detta är mitt genombrott och det är nu det skall förändras. Äckliga samhälle. 

Allting för dig, min fina.

 

Av Felicia * - 7 november 2012 17:39

Jag kände för att visa en bild på dessa gosiga små vänner som jag har. Bilden är tagen på vår modevisning som vi hade under fashiondays där Albin var modell och Julia var ju stylist, såklart. De är så himla fina båda två. Gosisar. 

 

Av Felicia * - 7 november 2012 17:20

Idag var det dags för niornas besök på vår skola. Det var mysigt att Elina kom & hälsade på, det förgyllde min tillvaro. Sedan har jag argumenterat om valet i USA och jag vann. Tror jag. Det kändes bra. Jag drack massvis med te som rann rakt igenom mig som något jävla kiss. Eller alltså, det blev ju kiss tillslut, lixom. However.

Jag gjorde en lång uppsats på bara en stund, som förhoppningsvis iallafall blir godkänd. Sedan biffade jag till mig på idrotten, då jag snodde en killes hörlurar. Pinsamt att gå tillbaka till gymmet då jag insåg att de var någon annans, vi skrattade tillsammans allihop, det var kul.


Under den senaste tiden så känns det som om folk skrattar åt mig hela tiden. Vad jag än säger så är det någon som skrattar och den andra säger att det är kul att jag alltid ler. Folk ler åt mig på stan och jag ler nog ännu mer åt dom. Antingen så ser jag sjukt löjlig ut, eller så är det väl bara jag som ska vara på så himla bra humör hela tiden. Kul att jag lyckas göra folk glada, iallafall. Hiho.

 


Av Felicia * - 6 november 2012 22:21

Det värker i min själ när jag ser tillbaka på gamla låttexter. 

Imorgon ska jag klä mig i någonting som gör att jag lyser upp, mest för att jag verkligen känner för det. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards