feliciasmakeup

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Felicia * - 2 december 2012 19:04

Min mormor ringde precis till mig. Hon är söt. Hon sa att hon tyckte synd om mig för att jag är sjuk. Jag sa att jag tyckte om henne & att jag saknade henne. För det gör jag. Alldeles för mycket. 

-

Idag har jag och mamma planerat vår resa till Stockholm. Det kommer att bli dyrt. Väldigt dyrt.

Men vad är mer värt än att få sina dreads så perfekta som man vill ha dom

 

Av Felicia * - 2 december 2012 15:54

Jag har suttit här i ungefär en timma för att lyckas översätta "första advent" till engelska. Jag vet inte hur man skriver det. Verkligen. Min plan med en passande rubrik gick alltså åt skogen. Därav den nya. 

-inkompetent. Haha.


Min söndag går ut på att titta på någon tråkig repris av något tråkigt tv-program. Lite senare ska jag koka te och värma mig framför brasan. Och använda mina mysiga sockar. Och äta kakor. Och skicka söta sms till söta människor.  

 

Av Felicia * - 2 december 2012 13:57

Efter att ha fått ganska många nya läsare så har det också blivit en hel del frågor. En fråga som kommit flera gånger är om jag har instagram och dylikt. 


Och ja, jag har instagram. Och några andra grejer. 


Instagram: feliciaelinida

Weheartit: meandmydreads


Tumblr: www.feliciaelinida.tumblr.com


Så det är bara att kika in där och se ifall ni tycker om det. Helt enkelt. 


-


Förövrigt så är jag fortfarande sjuk, vilket innebär att jag inte kan hänga med någon. Det är så himla tråkigt att behöva ligga på soffan hela dagarna. Jag tror dock att jag börjar komma in på bättringsvägen. Äntligen kanske jag kan få gå till skolan och träffa mina finaste vänner, handla julklappar & äta glass i snön. 


 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards