feliciasmakeup

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Felicia * - 8 december 2012 23:40

Vart är jag?

Varför är jag inte här?

Är jag ensam i en skog, med lösa hundar?

Eller har jag kanske sällskap?


Att under dagen spendera tid med det man älskar så mycket att allting annat försvinner för en stund. Att under dagen få prata med någon som tappar spaghetti på golvet och inte slutar skratta. Sedan håller jag fast i det som fäster sig i mig. Klingar på en svart gitarr, som om ingenting annat existerar. Ingenting annat existerar när det handlar om oss. Förutom kärlek, killar, tjejer, te, skratt, grädde & Thor. De sakerna är nog de som finns mest, trots att vi bara är vi. Det bästa vi kan vara. Vi är som bäst med varandra. Och med alla andra. My love.

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards