feliciasmakeup

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Felicia * - 11 december 2012 20:39

Imorgon är det onsdag. Den tredje dagen i veckan. Om man inte räknar bakifrån. Men vem gör det?


Onsdag innebär julklappshandling med mormor och morfar. Det kommer att bli mysigt, för jag tycker om dom. Jättemycket. Sedan ska vi äta mat. Och jag gillar mat, för mat är gott.

-Sedan åker jag till min vackraste och sover där över natten

 

Av Felicia * - 11 december 2012 19:34

Ett jobbigt samtal om cancer gjorde att jag var tvungen att gå därifrån. Det pratades om att man kan dö när som helst, att de borde skriva hur de vill ha sina begravningar. Jag hade ingenting att tillägga, eller berätta. Jag har ju redan skrivit allting som jag vill ha det. Med färgglada ballonger och vilken musik som skall spelas. Jag ställde mig upp. Gick iväg. Satte mig ensam, med hörlurar i. Ibland tror jag att jag kan prata om saker som det sedan visar sig är omöjligt. En dag kommer jag att kunna prata öppet om det. 

Idag var inte den dagen

-Den blonda flickan som känt mig sedan andra klass, hon förstod. Det var bra. Hon räddade mig från att behöva förklara.

 

Av Felicia * - 11 december 2012 18:30

Jag & Amanda biffade som fan på gymmet idag. Armhävningar, situps och mycket lyftande av vikter. Nu är jag helt död i kroppen och det känns bättre än någonsin. Sedan förstörde jag allting med pannkakor, men det är okej.


Millan åkte precis hem till sitt underbara hus. Där hon bor är det redan fullt med julpynt överallt, och en stor, vacker julgran. När man kommer dit så får man smaka på massvis med goda julkakor och nybakat bröd. Jag trivs där. Jättebra. Och hon trivs här. Vi trivs i varandras tillvaro. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards