feliciasmakeup

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Felicia * - 13 december 2012 20:11

Det bultar, det värker, det slår. Det känns som om någon tagit sig plats inuti mitt huvud, endast för att slå sönder allting som finns där. Det känns som om någon lagt dynamit som alldeles strax ska sprängas. Min hals är så svullen att jag knappt får luft. Det kliar värre än någonsin INUTI mina öron. Halsen rasslar så fort jag försöker få fram ord. 

-Hur många timmar har det tagit?
Jag har ingen aning hur länge jag har suttit här framför datorn, men jag vet att det är lång tid. Hemsidan som jag fixar till företaget är snart klar och den börjar bli fin. Jag måste dock ta en paus, för det är jag värd. Eller är jag det? Hoppas det


Jag kommer att däcka inom 3 sekunder. 3....2.....1.....0. 

Jag är fortfarande vaken. 

 

Av Felicia * - 13 december 2012 17:46

Det har varit en HEVLETES JÄVLA NATT rent ut sagt. Nerputtad på golvet, lämnad någon annanstans. Jag gick till soffan och sov där istället, det var skönare. Mer fridfullt. 

Inte för att det varade så länge, dock. Klockan blev 03.00 och jag blev väckt. Det var nog den längsta jävla morgonen jag varit med om i hela mitt liv. -Men kul var det!

Millan och Lina blev lika fin abåda två och jag slår vad om att deras luciatåg var det finaste någonsin. 


Nu ska jag dricka te för att min hals ska lyckas må bra tills imorgon. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards