feliciasmakeup

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Felicia * - 15 januari 2013 21:58

Satte mobilen på flygplansläge, satte i hörlurarna och höjde till det högsta. Sedan var några timmars plugg igång och det känns fett bra nu. Jag ville nog bara berätta det för er, så att ni vet hur duktig jag har varit. Det bästa är nog faktiskt att ligga på golvet och plugga, sjukt mysigt faktiskt. 

Och mysigt att älsklings Millan hade ringt mig också. Saknar henne lite nu. Ganska mycket. Det finns många jag saknar faktiskt. Speciellt min kärlek. Orkar inte. Dricka te osv, sedan godnatten. 

 

Av Felicia * - 15 januari 2013 18:51

Idag kändes det som att ingenting annat, förutom kärlek, har funnits. Jag har inte lagt en enda tanke åt någonting som skulle kunna vara dåligt. Som vanligt har vi haft sjukt kul i skolan. Och på gymmet. Idag tränade jag mage/rygg och förmodligen kommer jag inte att kunna stå upp imorgon. Tur då att det är jag & Julia som håller i vår idrottlektion imorgon, vi ska typ döda alla våra klasskompisar. De ska helt seriöst inte kunna stå upp när de går därifrån. Kör hårt så att säga. 

Jag & Amanada lagade mat hemma hos henne förut & vi gosade med lilla Hayley. Och så sov jag lite, vilket var hur skönt som helst. Och så dog min mobil i några timmar, vilket var jävligt skönt om jag får säga det själv. Borde stänga av den oftare, haha. No offence to the people


Och så längtar jag som en galning till helgen, mest för att jag ska få hänga med massvis av underbara folk. I love this time, allt äger bara så jävla hårt. Dock är jag sjukt trött beroende på att jag satt uppe vääääldigt länge för att plugga igår, grymt va?! Och påtal om plugg så ska jag gå och studera lite till nu, för jag ska klara provet på torsdag. Mest för att omprov är en av de värsta sakerna jag vet. Och så kanske jag borde öva på min makeup tills på fredag, så att jag inte totalt skämmer ut mig eller någonting i den stilen, haha. Men det ska allt gå jävligt bra, för det har jag bestämt mig för!


Blä, jag skriver bara mer och mer för att jag inte orkar gå och göra allt som jag måste göra, haha. Jag håller på att kolla massvis av lägenheter i Göteborg osv, sjukt nice. Dock svårt att hitta någonting som känns helt rätt, och till ett bra pris. Och så skriver jag lite på mitt cv, fast det får mamma hjälpa mig med imorgon, hon är ju trots allt utbildad till en sådan snubbe som skall kunna sånt. Det är vardagsmat för henne. Fast inte för mig. Let's go get a job, så att säga. 


Baby.

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards