feliciasmakeup

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Felicia * - 29 januari 2013 20:52

Idag var inte Amanda i skolan. Det kändes tomt. Det känns alltid så himla tomt när hon inte är i närheten. Jag hoppades på att hon skulle komma över på en fika efter skolan men då skulle hon tydligen till dansen. Himla tråkigt för mig att behöva vänta ända tills imorgon, det är faktiskt ganska lång tid, speciellt då man saknar en annan människa. Och så är hon så himla underbar. På alla möjliga sätt. Hennes skratt gör mig så himla glad och jag kan inte låta bli att skratta tillbaka. En annan sak är att hon är så himla duktig på allting. Hon har så mycket kunskap om olika saker. Sådant som jag faktiskt inte vet ett skit om, vilket är as kul. Det är så himla lärorikt. 

Och om jag nu verkligen tänker efter så har jag ingen aning om vad jag skulle göra utan henne. För jag minns inte ens hur det är att inte ha henne i mitt liv. Jag menar, hon har varit min vän sedan 9 år tillbaka, och hur ska jag någonsin komma ihåg tiden innan dess?

Jag är bara så jävla glad att jag inte ens behöver tänka tanken på hur det skulle kännas att leva utan henne. För jag vill aldrig komma dit. Jag vill aldrig någonsin att den dagen skall komma. Vilket jag faktiskt inte tror att den gör heller. Konstigt nog, kanske ni tycker. Men jag menar, om vi varit vänner så länge som vi varit, varför skulle det då ta slut nu? Eller sen? Jag finner ingen som helst anledning till att det skulle ske. Hon sitter fast så hårt i mitt hjärta. 


Detta är egentligen inte någonting som ni behöver lägga värderingar i. Ni behövde faktiskt inte ens läsa det, egentligen. För det handlar mest om att jag ibland bara vill skriva av vad jag känner. Att jag vill dela med mig om saker som gör mig lycklig. Det kanske också kan sprida lite glädje till er andra, som läser här. 

För vad är egentligen bättre än vänskap?  

Av Felicia * - 29 januari 2013 16:49

Idag hade jag mina dreads i två bollar på huvudet, det var mysigt. Bara lite allmän fakta lixom.

Renée sminkade mig också, för vi hade en as rolig makeup lektion. Jag seriöst ÄLSKAR att gå stylist. Det är nästan så bra att det inte är sant. På lunchen så åt vi upp nästan alla mina pengar på mitt mc donals-presentkort som jag fick i julklapp. Det var sjukt värt det, seriosly. 


Millan tvingade mig till skolan imorse, den jävla korven. Var jätte sur när jag väntade på bussen för att jag hade vaknat så sent. Och för att jag hade en finne på hakan. Och för att det var så otroligtbrutaltäckligt jävla kallt. Men det ändrades så fort jag gick på bussen, för jag insåg att det inte fanns någonting att vara sur för egentligen. Bra uppenbarelse där. Dagen fortsatte bra & jag gymmade efter skolan. Det fick fett bra och allting är bra. Livet är bra. Wihiiii.

-Har ni det också bra? Hoppas det


Älskade classmates.

   

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards