feliciasmakeup

Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia * - 28 februari 2013 21:37

Idag har jag skrivit av mig på den andra bloggen. Därför har jag inte så mycket att dela med mig utav här. Det är så mycket jag skriver som inte borde delas för nästan 1000 personer. Det är bättre att vissa saker bara delas med dem som känner mig allra bäst. Eller så. Eller ja. Det är väl kanske bara jag som är inne där. Så vad jag har att säga här idag är nog mest att livet är förjävla bra. Och att jag har börjat säga "förjävla" i allting som jag pratar om. Typ "förjävla bra, förjävla fint, förjävla kul". Ja, ni fattar själva grejen. Det är ytterligare såndär konstig information om mig som ni kanske inte riktigt bryr er om. Samma sak som med mina google-tendenser. 

Anyway, idag har varit en fantastisk dag. Imorgon blir ännu mer fantastisk. Allting är så jävla bra. Lev med mig. Lev tillsammans med mig, lev era liv med mig. Vi kan ha så kul tillsammans. 

 

Av Felicia * - 27 februari 2013 23:08

Det är så varmt. Det finns bara EN enda anledning till det. Anledningen är att jag TVUNGET skulle gå & lägga mig med mjukisbrallorna på. Millan ligger och knör här bredvid mig. (är "knör" ett ord?) Och kan man göra citattecken i en parantes? Inte vet jag men det gör inget. Millan snarkar lite och dom som känner mig bra vet att jag ÄLSKAR när folk snarkar. Jag sover så himla bra då. Hon har inte börjat gnissla tänder än heller, vilket är bra för då hade jag förmodligen slagit henne. För det är så irriterande. Dock jobbigt när hon är så otroligt jävla söt. Jag ska passa på att försöka sova nu innan hon drar igång med gnisslandet. Och för att Dogge, min nuvarande make, säger att jag ska sova. Jag får väl göra som han säger för annars får jag inga chokladbollar och ingen citronsaft. 

G'night folks. :>

Av Felicia * - 27 februari 2013 20:30

Hänger hos Millan och vi myser något enormt. Vi har ätit hemmagjord pizza och det var hur gott som helst. Vi ska göra varm choklad och äta jordgubbar nu. Vi ska kolla på "alla vi barn i bullerbyn". Jag har blivit helt förälskad i Astrid Lindgrens filmer och jag har än så länge sett Madicken, Ronja rövardotter, Emil i lönneberga, Rasmus på luffen & Lotta på bråkmakargatan. Jag har förmodligen glömt några men det gör väl inte er så mycket. Nu är det dags att mysa till det rejält, för vi ska ha lite massagekväll sen också, så att vi är rejält utvilade för ganska tidiga morgnar imorgon. Jag älskar min Millan. Väldigt mycket. Jag verkligen älskar att vara i hennes hus, man känner sig så hemma. Det är en underbar känsla. Bara det att man på något sätt tillhör någonting. Det är så vackert. Jag förstår om ni är avundsjuka på att jag har en så awesome vän. Japp.


Tråkiga Iphone bilder, sorry för det. Imorgon blir det nog lite bilder från stan, då jag förmodligen tar med mig kameran ut på lite äventyr. 

 

Av Felicia * - 27 februari 2013 14:46

Solen skiner på himelen och jag tror att det är det som gör att folk är så himla glada. Folk på stan ler som fåntrattar och jag ler lika mycket. Idag har jag och Amanda skrattat åt hästar och sådant kul som händer i vardagen när vi två hänger. Mestadels av dagen spenderades i knalleland där vi letade efter lila saker, tyvärr utan någon lycka. Vi fick klara oss på att skratta åt roliga människor istället. Och det var faktiskt lika bra det.


Tillbaka till alla fina människor som ler. Jag blir så himla varm inombords. Låter som världens klyscha men det är himla sant. Jag verkligen känner hur värmen bubblar i min kropp. Jag har kommit in i en sådan period där allting bara är så jävla bra hela tiden. Alla är så fina överallt och kärleken kryllar runt mig. Mina vänner mår bra och det gör mig lyckligare än någonsin. Jag har inget jobb men det ska jag snart ha. Jag har sökt ganska många och någon måste ju faktiskt vilja ha en brud på 1.56. Eller? Vi får väl se. Det är verkligen på tiden att jag tjänar lite pengar för jag har insett att jag är 17 bast och snart sitter i en ekonomisk konkurs. Det går förjävla dåligt på den fronten helt enkelt. Det är inte så lätt att dra fram 8000:- ur fickan liksom,  men det är ju ett tag kvar så det ska nog ordna sig. Och om det inte gör det så bryr jag mig inte för jag är så himla glad på livet ändå. Fast jag saknar Hardingz. Som jag skriver typ varje dag, men det är okej. 

  '

 


Av Felicia * - 27 februari 2013 12:47

Allting är så konstigt. Men det gör inget när man har någon som du. För vi är konstiga. Och du är fin. Och jag saknar dig. Extremt mycket. Du gör mig så glad och du är så vacker. Jag vill gosa in mig i dina dreads. Kanske knyta ihop våra, till en stor röra. För det är mysigt. Min fina dreadvän.

 

Av Felicia * - 26 februari 2013 21:40

Jag har visat dom här tjejerna förut och nu är det dags att visa dom igen. De är bara jävla bra. Seriöst. Jag orkar inte. 

Av Felicia * - 26 februari 2013 20:34

Jag trodde aldrig att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör. Idag började jag tänka så mycket på saker som ingen annan förstår någonting av, då skulle jag ringa till honom. För han förstår. Han kan relatera och tänka i samma banor. Men så kunde jag inte ringa honom. För han är bortrest. Och jag sitter på mitt rum utan en enda krona att åka iväg för. Jag vill bort. Iväg. Jag vill också resa. Ensam. Nu. Precis nu. 
Ska drömma mig bort med fin musik nu. Kanske pyssla lite. Man kan ju alltid låtsas att man flyr

 

Av Felicia * - 26 februari 2013 18:23

EY FOLKS, HÖR UPP NU!!

Jag hoppas verkligen att jag har er uppmärksamhet nu för jag är i STORT behov av hjälp. 

-Jag ska göra ett bildspel, det ska gärna vara ganska snyggt osv, alltså ha rätt nice effekter. Jag har googlat runt och försökt hitta något bra, men jag hittar INGET som funkar. NÅGON måste seriöst veta någonting om det här, så snälla, skicka en kommentar med länkar eller namn på program som är gratis. Den som hjälper mig får en glass av mig när tid finns tillgänglig. TACK PÅ FÖRHAND!!!!!

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards