feliciasmakeup

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Felicia * - 1 februari 2013 20:39

I long for something that’s safe and warm
But all I have is all that is gone
I’m as helpless and as hopeless as a feather on the Clyde.

-

 

Av Felicia * - 1 februari 2013 20:05

Detta är vad mitt liv borde bestå av. En dag kommer en drömfångare att vara tatuerad på min kropp och det kommer att vara så himla vackert. Snart så. Snart. Och min lägenhet kommer att vara fullproppad med drömfångare i alla olika former och färger. 

   

Av Felicia * - 1 februari 2013 18:35

Det var exakt ett år sen. Exakt ett år sedan som han flyttade till Borås. Exakt ett år sedan jag var så lycklig att jag höll på att spricka. Tills jag sprack av olycka. Svek. Men för ett år sedan var jag iallafall glad. Glad att han var här. Sedan gick det utför. Det gick åt helvete.


Nog pratat om vad jag skrev på min blogg för ett år sedan. Idag har varit en bra dag. Vi har haft makeup lektion hela dagen i skolan, fett nice. Vi har haft hur roligt som helst och vi åt cupcakes. Fett nice. Sedan åkte jag med till korvis och hängde hos henne en stund, innan jag bestämde mig för att åka hem. Nu väntar jag kanske på Bellis. Hoppas att hon spenderar natten här. Älskling.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards