feliciasmakeup

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Felicia * - 7 februari 2013 19:31

Jag älskar det faktum att denna underbara individ en dag kommer att flytta med mig på mina äventyr ute i den stora världen. Jag älskar det faktum att varje dag få komma hem och pussa på min älskade hund och ge henne all min kärlek. Allt detta älskar jag precis lika mycket som det faktum att hon ger mig lika mycket kärlek tillbaka. Att hon varje dag dregglar ner mina nytvättade kläder, pussar mig och gosar med mig, varje dag innan skolan. Jag trodde ALDRIG, verkligen ALDRIG att jag skulle tycka om henne så mycket som jag gör. Vilket förmodligen låter hemskt. Men jag hatade hundar som var stora och dregglade på allting. Men nu, nu är det ingen fara alls. Det är lixom bara gulligt & charmigt, bara för att det är MIN Dissi. Min älskade Dissi

När vi flyttar till göteborg så ska vi leva vårt liv som aldrig förut. Jag älskar dig, så jävla mycket. 

     

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards