feliciasmakeup

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Felicia * - 10 februari 2013 12:36

-Gårdagen var otrolig. Helt underbar. Världsbäst. Men som vanligt glömde jag att fotografera. 


Idag har jag inga planer ännu. Det enda jag vet är att jag är väldigt sugen på att fota. Verkligen helt galet. Ni kommer förmodligen behöva stå ut med massor av bilder här idag eller typ imorgon. Men eftersom ni ändå är här och läser eller vad ni nu gör, så kanske ni tycker att det är mysigt.  


Och eftersom jag har lov nu så har jag en miljoner saker att göra, förutom idag då. Är uppbokad nästan hela veckan och det är himla nice. Jag älskar att ha saker att se fram emot och det har jag verkligen nu. WIHI! 

JA, jag ska sluta tjata om saker som ni inte bryr er om. Jag SKA. Någon gång i framtiden.. Kanske. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards