feliciasmakeup

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Felicia * - 11 februari 2013 18:19

Idag har jag åkt buss med Lukas, blivit hämtad av Bella, ätit kakor, skrattat, busat, pratat & allting annat som man gör när livet är sådär extremt bra. Isabella & Lukas har precis åkt iväg in till Ulricehamn och jag sitter här och väntar på att Bellis ska komma tillbaka. Om en stund ska jag ta på mig mina myskläder och lägga mig på hennes loft för att kolla på film. När hon kommer tillbaka så ska vi förmodligen laga mat och sådant mysigt. Och kanske spela gitarr och fota lite, som vi alltid gör. 


Jag tycker att det är himla underbart att ha lov. Man kan vara spontan, hänga med underbart folk & bara vara. Det är inga som helst krav, överhuvudtaget. Förutom allt det här med att man ska höra av sig till sina föräldrar var tredje sekund. Bara för att dom ska veta att man inte gör någonting dumt och för att de ska se att man mår bra. Men det gör jag, mår bra alltså. Och jag gör ingenting dumt heller, så de behöver verkligen inte oroa sig. Det är hemskt att det redan är måndag, för det innebär att lovet typ snart är slut. Känns det som iallafall. Och jag har så extremt mycket att göra dessa dagarna och jag undrar verkligen hur jag ska lyckas att få ihop det här. Men det går nog. Om inte annat så får jag väl klara mig ändå, även om jag inte gjort allt som var planerat. 


Väntar på ett telefonsamtal medans jag kollar lite på film dårå. Puss.

     

Av Felicia * - 11 februari 2013 18:08

Igår hade jag VÄRLDENS mysigaste kväll hemma hos min underbara Amanda. Vi åt fruktsallad, kollade på film och hade mest bara damp. Jag älskar verkligen att vara hemma hos henne, jag trivs så bra där. När man går till kylskåpet för att kolla om det finns någonting att äta, känner man sig verkligen hemma. Och det bästa är att det inte ens är konstigt att jag gör så. Eller att hon gör så, hemma hos mig. Åh. Jag förstår om ni inte kan känna som jag, för det finns verkligen få som min Amanda. Ni skulle bara veta. Jag håller henne så hårt jag bara kan


-Vi kollade också på "så ska det låta" och jag fann mannen som jag skall gifta mig med. Han var himla fin & bra. Han sjöng som en gud och han var perfekt. Haha. Ja. Desperat. Åh. Han SKA bli min. 

   


Här är min man, från "så ska det låta". VISST ÄR HAN FIN?!

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards