feliciasmakeup

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Felicia * - 23 februari 2013 13:33

Jag har ingen anledning till att gråta för någon jävla förlust. Jag anser inte att någonting som går förlorat handlar om en förlust. Jag förstår om ni inte ens förstår hälften av vad det är jag snackar om. För jag vet att mina tankar går hundra varv åt fel håll. Era går förmodligen åt rätt håll, i rätt takt, med rätt antal varv. Det finns dock vissa, några få antal, speciella indiver som har det likadant som jag har det. Om jag inte räknar fel så ska det vara 3 stycken. 4 stycken om man räknar med mig. Och det är bara av de som jag känner. Eller är bekant med. Jag tror inte att någon av dem vet att det är ju dom jag syftar på. Och om de inte vet det så gör det ingenting heller för den delen. De kommer att veta någon dag.  De kommer att inse. För ingen annan kan få dom att veta. Eftersom jag vet att jag själv var tvungen att inse utan någon som helst hjälp av någon annan. 


Och så saknar jag det här.

       

Av Felicia * - 23 februari 2013 10:10

Igår var en sjukt stressig dag men den var också väldigt givande. Att vara både modell och stylist samma dag är värre än vad jag trodde. Jag har dock ganska mycket underlag för hur en fotografering går till, så nu är det bara att köra på. Jag insåg också att det är precis vad jag vill hålla på med i framtiden, makeup inför fotograferingar. Ni kan få se resultatet när Henrik har skickat bilderna till mig, där Stina är min fina modell. Hon må vara en av planetens vackraste brudar. 


Efter att ha haft en awesome dag i skolan, skämt ut mig på stan och annat kul, så drog jag till gymmet. Jag lovade också att jag skulle skriva 40 miljoner svordomar på min blogg idag, om det var så att jag skulle ha träningsvärk. Men jag kom på att Lukas inte blir så glad då, så jag hoppar det. Men jag kan säga att jag knappt kan lyfta min telefon utan att tappa den. Så ja, träningsvärk det har jag!


Eftersom mina föräldrar tydligen skulle upp tidigt imorse så kunde jag inte sova. Jag kollade på Madicken och jag må säga att det är den mysigaste filmen någonsin. Jag vill också stoppa en ärta i näsan och åka till doktorn. Eller fika uppe i ett träd. Eller slåss med grannflickan för att skydda sin lillasyster. Himla mysig film verkligen. Jag har blivit lite galen i gamla barnfilmer, för Millan har fått mig att kolla på sådana. På tal om Millan så saknar jag henne. Min lilla groda.


Nu ska jag och Sara kolla film och vänta på att min storebror ska komma hem. Och sedan kommer Lukas hit & vi ska nog bara göra massa kul saker. Lär spamma bilder på honom sen, för han är så fin. Ikväll drar vi oss förmodligen vidare till Bellis och gänget, det blir fett nice. Wihi. Och jag SKA ha med min kamera denna gången. PÅMINN MIG OM DET!

    

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards