feliciasmakeup

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Felicia * - 25 februari 2013 18:46

Du har så mycket mer att ge. Du kan så mycket mer än vad du visar. Nu är det dags att ändra sig, ändra tankar och ändra inställning. Du har mig precis vid din sida och om det blir tungt så bär jag resten. Du har så mycket att visa för världen och nu är det dags att ord blir till handling. Jag vet att du tycker precis som jag, och nu är det verkligen dags. Jag kommer att peppa dig till tusen, jag kommer att visa hur det känns att vara på toppen. Att finnas varje dag och känna sig så himla levande. Det är så himla fantastiskt och nu, när du visar världen vad du kan, så kommer du också att känna så. Jag älskar dig. ÄLSKAR. Det är verkligen rätt ord för hur jag känner för dig.

-Till min finaste Millan.

Av Felicia * - 25 februari 2013 17:37

Imorse när jag vaknade så var jag pigg som en mört. Eller kanske piggare än en mört.

Vad är föresten en mört? Och säger man så? "Pigg som en mört". Jo men jag tror att det är så man säger.

Fick för mig att googla på det bara för det, och detta var resultatet..

  

..Mört är alltså en fisk. En ganska läskig fisk. Äter man sådana? Hm. Har nog aldrig ätit en sådan. Men jag googlar inte igen, det blir så himla läskigt då. Jag har en tendens att googla väldigt mycket. Och det ser ni ju här ovan.


Idag har varit en sjukt bra dag. Jag vaknade senare än vanligt eftersom att jag hade sovmorgon till 10. Solen sken in igenom mitt fönster och jag valde att klä mig i tjocktröja och en mysig väst. Eftersom min klass har praktik nu så var det tomt och tyst i skolan. Det var både mysigt och lite tråkigt. Men eftersom Amanda var där med mig så kunde det inte bli en dålig dag. Vi arbetar som fan med vårt UF-företag just nu, eftersom det inte är lång tid kvar tills mässan är i full gång. Allt småfix ligger i våra händer och på något sätt är det väldigt kul att ha så mycket ansvar. Eftersom vi själva väljer våra tider och får jobba hemifrån så åkte vi till gymmet. Där pumpade vi våra benmuskler så mycket att vi knappt kunde gå varken upp eller ner i trappan. Jag blir så lycklig av allting som rör sig runt om mig just nu. 

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards