feliciasmakeup

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Felicia * - 4 mars 2013 17:41

Hallå jag har probleeeeeeeem kan någon hjälpa mig
Jag fick för mig att köpa en cocosnöt för ett tag sen men jag vet inte hur man äter en sån. Är det någon som vet? Det är ju liksom cocosmjölk inuti och den är ju värsta hård. Det känns som om jag måste såga, hamra eller typ kasta den i tegelvägg för att den ska gå att öppna. Och äter man det som är inuti sen? Jag är verkligen i stort behov av hjälp just nu. Ring, smsa, kommentera eller ta ett tåg hit. Eller kanske ett flyg. ELLER FLYG SJÄLVA FÖR GUDS SKULL. Bara någon hjälper mig att äta min cocosnöt.

Tack på förhand. /cocosnöt-tokig tjej. 

 

Av Felicia * - 4 mars 2013 17:14

Första dagen på praktiken var himla mysig. Alla där är så himla mysiga & glada. Jag är sjukt glad över att vara tillbaka där igen. Det bästa av allt är att jag får vara där i TRE hela veckor. Fatta vad nice. Idag var en lugn dag med ganska lite kunder och personal så jag fick gå hem lite tidigare än vanligt. Egentligen slutar jag klockan 5 men fick gå redan runt halv 4. Det gav mig tid till att slänga i mig lite käk för att snart ta en promenad med lilla Dissi. Det är bra för både henne och mig. Jag behöver frisk luft och hon behöver både motion och lite hjärngympa. Det är dock lika mycket hjärngympa för mig som för henne. Hoppas att vi kommer överens idag, för det gör vi inte alltid. Ibland vill hon gå åt ena hållet och jag åt den andra, det funkar inte. Haha. Vi hoppas på det bästa idag


Dags att ta tag i livet! Hoppas att ni har en fin måndag idag, för måndagar är mysiga. Drick vaniljte och ät köttbullar för det kommer att göra livet så sjukt värt. Tro mig. 

    

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards