feliciasmakeup

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Felicia * - 9 mars 2013 23:47

"Jag värderar verkligen ärlighet". Ursäkta att jag svär nu, men fyfan vilken bra grabb. Sjukt jävla bra. Och dreads. Och åker bräda. Och så vill han rädda världen. Fattar ni det? Han är ju fan precis som jag. Jag dör. Seriöst. Vet inte vart jag ska ta vägen. Jag tror att jag svimmar. Det enda som inte är en gemensam punkt är det med här med den lila färgen. Men det gör inget. För han är så bra. Så sjukt jävla värd grabb. GAH. Dags att svimma. 


Dags att kolla på lite film med min favorit nu. Förlåt om detta är sjukt flummigt men jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och jag skojar verkligen inte. Mh. Hejdå från kepsflickan.

 

Av Felicia * - 9 mars 2013 17:09

Vissa människor är bara för snygga för att ens finnas. Millan är en sådan. Och som rubriken säger så är hon min favorit. Min absoluta favorit. Jag älskar dig. 

     

Av Felicia * - 9 mars 2013 10:54

Wah. Vad konstigt det kändes att  skriva här. Det känns som om det var typ år sedan jag ens loggade in på min blogg, fast det var bara för några dagar sedan. Jag är nog lite beroende av min blogg, men det var skönt att ta några dagar och bara lägga den åt sidan. Jag hoppas att ni ursäktar mig för det, för jag är ju tillbaka nu. Om ni ens bryr er, såklart. 


Jag har tränat som en jävla gris de senaste dagarna. (mage, armar & axlar). Det har gått fett bra och IMORGON tar jag mina nya resultatsbilder. Jag hoppas att det syns skillnad och att det denna gången, precis som förra gången, är ganska stor skillnad. Jag mår iallafall väldigt bra, så det spelar egentligen inte så stor roll om hur bilderna ser ut. Jag är pigg, glad och min kropp mår väldigt bra. Jag sover bra på nätterna och jag äter oftast bra. Det är härligt hur livet kan förändras pågrund av vad man äter. Helt otroligt bra!


Förutom att ha tränat så  har jag hängt på ansgars. Där myste vi och sjöng. Lyssnade på saker som är sjukt värda att tänka på. Han sa att man kanske kommer att glömma vad han har sagt, men jag glömmer inte det. Det satte sig långt inne i mig, på något sätt. Det liksom berörde mig, precis som jag tror att det berörde många av de andra. Nu ska jag bara finna ett sätt att hjälpa till. Fast ett annat sätt än vad han sa. Ett annat sätt.

Jag har myst tillsammans med Bella. Vi drack te och tog med oss Lukas hem. Sedan vaknade vi och drog vidare till praktik och skola och träning. 


Herregud vad mycket jag precis insåg att jag har gjort sedan jag bloggade sist.
*Haft praktik

*Träffat Emil

*Ätit med Josephine

*Skrattat åt människor på bussen

*Flirtat. Tror jag,

*Uppdaterat instagram en miljon gånger, haha.

*Saknat Hanna. Som förövrigt snart åker härifrån. :<

*Spelat gitarr

*Haft kalas. 


Anyway, det är saker som inte behöver berättas om. Nu ska jag packa ner min kamera och allting sådant och sedan drar jag mig iväg till min fina polare Millan. Jag sover där inatt och imorgon kommer Bella hit. Eller så åker vi till Ulricehamn och åker longboard och sover hos henne. Tror att det blir så, för det är så mysigt hos henne. Wihi. Vi kanske försöker lära oss en cover, vem vet. Jag älskar mina små pluttar. 

Hejdå folks, vi hörs.


Kalasfin, för det måste man vara på kalas. Mysigt. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards