feliciasmakeup

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Felicia * - 12 mars 2013 22:10

Saker är bra, som vanligt. Lämnade tillbaka Isabellas saker på lunchen idag, kollade på Amandas böjda knäckebröd och skrattade åt ingenting. Det var tomt i skolan idag, för alla hade studiedag. Och jag hade ingen egen mat med mig idag, för den hade Robin tagit med sig. Jag är allt bra snäll jag, som överlämnar lite käk till storebrorsan. 

Idag har jag suttit i min helt egna värld och kollat på folk som dansat. Det var så sjukt mycket lycka överallt. Alla log, skrattade & hejade. Jag kom att tänka på hur det var när mina morföräldrar var unga. På vad de gjorde. Jag vet vad de gjorde, för det har min mormor berättat för mig. De dansade. Precis som de gamla gjorde idag, i parken. Exakt så. Fast när de gjorde det, så var de unga. Jag önskar att vi också gjorde så, vi som är unga nu. Det är en sådan otrolig gemenskap och inte alls töntigt eller någonting i den stilen. Jag lovar att vem som helst som skulle sätta sig där vid de borden, hade känt lycka i hela kroppen. Man känner sig som en del av någonting. Det är många som saknar det idag, det är många som känner att de inte tillhör någonting. Och det gjorde saken ännu bättre att det tillförde gamla minnen. Jag har ju trots allt spenderat en hel del tid där, tillsammans med min favorit. Amanda. Hon är en av mina favoriter. På tal om henne så sover jag hos henne inatt. Och nu är hon i duschen så jag tänkte att jag kunde ta min tid till att skriva lite om mitt liv här dårå. 


Jag vill ha asfina dreads nu. Jag vill att de ska vara fina och inte ha något löst hår alls. Det är Isabellas uppgift. NU. De måste fixas nu. Jag vill ha de sådär himla fina som de var förut. (kollade på gamla bilder innan). Nu ska jag och amanda kolla på Emil i lönneberga och vila oss inför en heldag på åhaga imorgon. Det är ju UF-mässa!!!! Vi har väntat som fan på denna dagen. Nu kör vi brudar!

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards