feliciasmakeup

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Felicia * - 13 mars 2013 21:48

Jag dör av trötthet. Och jag säger emot mig själv. "vi hörs inte förrän om några dagar". Nä, sure. Här sitter jag liksom samma dag och skriver igen. Jag ska egentligen sova nu, och om det inte vore för min bror så hade jag legat stendöd i sängen just nu. Jag ska dock bara äta lite äggtoddy innan jag sover, för han skulle göra det åt mig. Idag har varit en stressig och galen dag. Dock väldigt roligt och kul att prata med människor och kolla på vad alla andra säljer för spännande produkter.

OCH HALLÅ!!! Det ser ut som att jag har värsta sjukdomen i ansiktet!!!! När jag vaknade imorse så hade jag massa prickar på kinderna och det kliar som fan. Jag fattar ingenting. Känner mig asful och vill mest gömma mig. Vill helst slänga mig ner i ett hål i marken och vara kvar där tills jag ser ut som vanligt igen. Usch. Värsta eksem-attacken verkligen. Stackars mig som är med på massa bilder, typ i bakgrunden, på mässan, och ser ut som ett jävla kioskmongo. Men det får vara okej. Imorgon ska jag ha fetaste sminkningen så att mina ögon drar till sig uppmärksamhet istället. Och jag skojade inte.


Nu ska jag och mitt sjukdoms-ansikte chilla lite på livet och ta det lugnt. Gah. Är typ fortfarande stressad från dagen. Here's our monter som vi byggt upp på mässan, rätt fin om jag får säga det själv. 

 

Av Felicia * - 13 mars 2013 10:52

UF-MÄSSA IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har sprungit runt som idioter i skolan och letat efter saker att inreda vår monter med. Bord står lastade på varandra och tyg ligger i ikea-påsar. Om en timme åker vi till åhaga för att visa upp vår idé. Detta kommer att bli en utmaning, men gud vad bra det är med utmaningar. Kommer inte hinna blogga mer och sådär, inte förrän om några dagar. Mässan är slut sent ikväll, you know. Och jag vet inte hur jag kommer hem, för jag har inget busskort. Bra jobbat där liksom. Aja, det löser sig, det är liksom ett senare problem. Lev i nuet, eller vad brukar man säga?
Nu ska vi dricka citronvatten & vänta på visitkort. 

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards