feliciasmakeup

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Felicia * - 17 mars 2013 23:02

MINA VILLKOR?

This is fucking wierd. And bullshit. MINA, seriöst, MINA villkor?

Nej. Så är det inte. För om det hade varit MINA villkor som hade spelat roll så skulle vi inte varit där vi är idag. Godnatt. 

Av Felicia * - 17 mars 2013 22:32

Jag saknar henne så jävla mycket. Allting som förut var men som aldrig någonsin kommer tillbaka igen. Aldrig någonsin. Jag kan fortfarande inte förstå det. 

Fast honom kan jag faktiskt inte påpeka att jag saknar. Inte alls faktiskt. Det är nog det som är skillnaden mellan äkta kärlek. 

-Saknaden alltså.

Man vet kanske vad som är äkta och inte. 

Fast man köper oftare silver än guld. Är silvret bättre, då?

(äkta, oäkta, äkta, oäkta).

Jag vill bara resa iväg. Nu. Till Afrika. Jag vill åka nu, helst ensam. Utan någon annan. Låt mig bara försvinna in en värld som inte består av någon som jag redan känner.


Men hur har jag klarat mig all denna tid utan henne?

Av Felicia * - 17 mars 2013 15:48

Göteborg, min blivande hemstad. Vi åkte dit, jag & min fina. Vi tog med kameran & fotade saker som är fina. Delade musiken i hörlurarna för kärlekens skull. På kvällen kom det folk på besök & Kajsa fyllde år. Vi bakade en kladdkaka och de dansade för allt de hade. Några låg på ett loft och filosoferade, loftet som jag lovat att visa. Vi sov där sen, och så. Jag, Bellis & Erik. Jag låg inklämd emellan de två myskluttarna & det var himla mysigt.
När somnade vi?
04.30 tror jag. Det är nog därför jag är så trött. Men det var värt det. Ostis & Bellis är så himla fina människor båda två.


"kommande samtal från John Hardingz." OH MY GOD!!!! Var det enda som flöt runt i mitt huvud. Jag har saknat hans röst så extremt mycket. Men han har det bra i Barcelona, för er som undrar.  Han har det bra. När han kommer hem ska vi sova på altanen och titta på stjärnorna tillsammans.         

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards