feliciasmakeup

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Felicia * - 27 mars 2013 07:14

Det var bättre . Men det är bra nu också. Det var bättre att kunna säga hej, på stan. Att kunna skicka ett sms. Kanske umgås hemma hos någon. Det är bra nu också. Nu kan man smsa ibland. Knappt en gång i månaden. På stan tittar man förbi, men man kollar när den andra tittar bort. Man saknar allting som tidigare varit. Man saknar det så jävla mycket. Fast det kanske bara är jag. Ska äta kakor. För dom är så goda. Kom hit & dela dem med mig. 


Idag åker jag till skolan för att få en ansiktsbehandling av Amanda. Det kommer äga. Sedan ska jag spela fotboll på idrotten, om mitt ben tillåter det. Varför skulle det gå sönder just nu? Sedan äter vi pizza & myser med klassen. Min mysiga klass.

 

Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards