feliciasmakeup

Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia * - 2 mars 2013 22:12

För varberg är ett av de finaste ställen som jag vet. Och att spendera detta tillsammans med min finaste vän gör inte saken sämre. Det här är livet. Det är sådant som man drömmer om att få uppleva.

     

Av Felicia * - 2 mars 2013 08:49

Packar ner kameran, stativet & de mysigaste kläderna. Tar på mig kepsen och tar tåget iväg med min fina. Dags att bara leva livet och ta hand om de få dagarna man har. Promenader, foton, mat, mys, film & mycket annat står på vår lista för en perfekt helg. -Love.

 

Av Felicia * - 1 mars 2013 15:00

Du är för fin för att vara sann. Ibland tror jag att du är overklig. Att du är någonting som egentligen inte existerar. För du är så bra, och så himla fin. Men dig är det som om ingenting annat spelar någon roll. För du är min och jag är din. Det är bara så, rakt igenom. Du är en så himla vacker människa, som är duktig på så mycket här i livet. Och när vi slutat trean, då har vi gått i samma klass i elva år. ELVA ÅR! Det är himla lång tid. 
Och som jag sade innan, då vi satt ute på min altan och solade oss i den mysiga värmen - det är sjukt hur bra vi har haft det. Att vi alltid har haft varandra, no matter what, liksom. Och det är inte bara någonting som vi säger, utan det är verkligen så. Fullt ut. Enda sedan vi var små så har vi haft varandra. Vi brukade prata om hur vi skulle flytta ihop när vi blev vuxna och alla sådana saker. Och nu, nu är vi vuxna. Det är helt sjukt. Jag förstår det inte. Nu är vi där som vi alltid drömt om att vara. Jag älskar dig. Fast det vet du redan.

   

Av Felicia * - 1 mars 2013 09:29

Som vanligt vaknade jag innan klockan ringde. Idag spelade det inte så stor roll eftersom jag & Amanada jobbar hemifrån. Nu kommer hon strax hit och vi ska göra färdigt allt småfix med företaget inför mässan. Det blir mys. Allting är mys med Amanda.


Jag taggar sommar med hjälp av "navid modiri och gudarna". Dom är sjukt bra. Jag älskar deras låtar. Borde göra en spellista på spotify med Kapten Röd & Navid modiri och gudarna. Då blir man förjävla pepp på livet!!!!!!!


Idag ska jag nog ha min keps på mig. För jag gillar den. Hihi.

 


Här är jag & mina dreads'


Felicia här.
Jag är 17 år och bloggar om allt som faller mig i tankarna. Det kan skrivas en hel del om köttbullar, men det får ni stå ut med.

Senaste inläggen

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Hur ofta sminkar DU dig ?
 aldrig
 1 gång i veckan
 2 gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 4 gånger i veckan
 5 gånger i veckan
 6 gånger i veckan
 alla dagar i veckan

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards